設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 請問全區碼? jackeyz 2009-7-23 22:39 11127 rlwk2009 2009-7-23 22:40
attach_img [藍光播放機] Sony 第 2 台掛"ES"的旗艦 BD 播放機 BDP-S5000ES  ...2 wil-wil 2008-9-1 01:40 104736 SQLCK 2009-7-23 22:23
attach_img [討論] 本来用的ELAC的喇叭,功放是选YMH还是PIONEER的~ mage5277780 2009-7-23 12:56 31424 cwai0805 2009-7-23 21:41
attach_img [藍光播放機] Philips BDP 7300  ...2 skhgc 2009-7-20 23:21 134392 611323 2009-7-23 18:00
attach_img [討論] 【高清打機演試會】報告及意見調查  ...2345 wil-wil 2009-7-19 06:00 489456 245141525 2009-7-23 17:55
attach_img [顯示器] 電視保用問題  ...2 yinglingl 2009-7-20 13:24 183131 yin206 2009-7-23 17:34
attach_img HD好平........ 500GB $499 再來1TB $690  ...2 daken 2009-3-22 14:13 184020 iceberg99 2009-7-23 14:48
attach_img [請教] TH-P50S10H vs TH-PY850H mcdull22 2009-7-23 10:30 71812 mcdull22 2009-7-23 14:47
attach_img [投影機/幕] NHT classic3 + center gamecube 2009-7-22 20:48 41666 gamecube 2009-7-23 14:23
attach_img [投影機/幕] VDH Flat HDMI (已加少少報告@#1) agree  ...23 chhanthony 2009-5-27 21:07 258804 athensc 2009-7-23 14:17
attach_img [請教] 想買37-40 lcd tv, marco 2009-7-23 12:56 0868 marco 2009-7-23 12:56
attach_img [討論] 活動照片已電郵發放通知 ... wil-wil 2009-7-23 02:08 31242 chrisfd7695 2009-7-23 11:27
attach_img [討論] 明明去運桔...點知有橙賣 o__O ????  ...23 jessica 2009-7-21 19:00 296142 benson26 2009-7-23 10:52
attach_img [請教] 新人say hello 順便問野  ...2 DonDon 2009-7-22 11:53 162778 DonDon 2009-7-23 10:37
attach_img [請教] C HING們大家好 新手報到~23/7新加左相~  ...23 ah_sai 2009-7-22 12:27 243630 bbbaba 2009-7-23 10:29
attach_img [投影機/幕] 你地真係壞人, 無咩事我唔會再上黎!!  ...234 darkscott 2009-7-22 21:42 396252 billy250 2009-7-23 08:12
attach_img [請教] 想買32' lcd snufkin718 2009-7-23 00:23 11018 stanley2468 2009-7-23 00:35
attach_img [藍光播放機] PQLS supports LPCM only - Should I buy LX52 or 320? gurahamu 2009-7-22 23:19 01252 gurahamu 2009-7-22 23:19
attach_img [AV擴音機] 新人打個招呼  ...23456 cycberz 2009-7-22 09:52 507324 manbbb 2009-7-22 22:34
attach_img [顯示器] 奧圖瑪 hd20 投影機 danychan32 2009-7-22 17:51 31435 danychan32 2009-7-22 19:38
attach_img [請教] Diy求免焊RCA頭推薦?  ...2 aberdeenhk 2009-7-22 08:30 104051 君子協定 2009-7-22 17:44
attach_img [AV擴音機] 買左yamaha amp既師兄記得去換耳機 ngricky88 2009-7-22 11:25 71749 ngricky88 2009-7-22 17:38
attach_img [請教] 想問下projector既電線需要講究嗎?  ...2 ewartuen 2009-7-21 23:01 102899 ewartuen 2009-7-22 17:23
attach_img [請教] 新手唔該 幫幫手  ...23 kit120481 2009-7-12 07:49 223967 kit120481 2009-7-22 16:51
attach_img [投影機/幕] 硬到喊!!!!!!!!!!  ...23456..10 darkscott 2009-7-2 22:55 9415405 depeche_lam 2009-7-22 16:26
attach_img [請教] 關於行貨 Pioneer BDP-LX71 睇一二區DVD既問題 Raphael 2009-7-22 15:33 41564 daken 2009-7-22 16:09
attach_img [請教] 求救:MK 冷凍牆蘇 + FUSE  ...23 easy2056 2009-7-22 10:32 216138 depeche_lam 2009-7-22 16:07
attach_img [討論] 冷凍處理CRYOGENIC Process  ...2 slickvic 2009-7-22 12:12 133121 slickvic 2009-7-22 15:46
attach_img [投影機/幕] 老問題... 8字頭點分相位? darkscott 2009-7-3 13:43 72103 slickvic 2009-7-22 15:34
attach_img [討論] 問題如下還望各位指教 akira11092 2009-7-22 15:10 01349 akira11092 2009-7-22 15:10
attach_img [藍光播放機] BDP S350 - help ah..... chintau 2009-7-21 11:58 41401 chintau 2009-7-22 14:56
attach_img [藍光播放機] LX52 看不到king kong加長﹣港版  ...2 諸星當 2009-7-22 09:30 103183 諸星當 2009-7-22 14:11
attach_img [藍光播放機] Sony BDP-560 (US Version) wil-wil 2009-7-21 00:15 52221 ah_sai 2009-7-22 13:10
attach_img [喇叭組合] 唔知ELAC喇叭OK唔OK hkfwh 2009-7-22 00:52 21695 frankfc 2009-7-22 12:58
attach_img [討論] 【高清打機演試會】之小報告  ...2 245141525 2009-7-20 13:35 103525 s004128 2009-7-22 12:17
attach_img [討論] Highland Seis Pack 喇叭好少人談論? 75816605 2009-7-21 15:08 41720 cakecake 2009-7-22 11:55
attach_img [藍光播放機] Sony BDP-S360 (加入產品規格 p2#11)  ...23 kc2wong 2009-7-20 17:31 286109 JackynJenny 2009-7-22 09:14
attach_img [藍光播放機] 視頻數碼 54MHz tontontony 2009-7-21 20:58 31357 SQLCK 2009-7-22 06:21
attach_img [顯示器] 狗竇玩新玩具 ... attachment  ...234 simon 2009-7-17 16:56 316060 bt1000bt 2009-7-22 01:02
attach_img [請教] 睇不到有咩分別...二部機...  ...2 yanfree 2009-7-21 09:38 113285 yanfree 2009-7-21 23:44
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊