設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img FW: Microsoft有意併購Yahoo! 小瑟 2007-5-11 08:35 11823 nlcc_ 2007-5-11 18:42
attach_img 想問下Jack Sparrow既figure公仔 radhk 2007-5-11 00:47 13504 小瑟 2007-5-11 09:18
attach_img Toshiba TX82? attachment 名偵探柯南 2007-5-10 13:46 92932 ming 2007-5-10 23:08
attach_img 杏加橙 lkljason 2007-5-10 15:23 12150 小瑟 2007-5-10 16:09
attach_img 一問 lkljason 2007-5-10 12:33 62192 lkljason 2007-5-10 15:25
attach_img 有冇人知道, 如果比 DISCUSS.COM.HK BLOCK左  ...2 小瑟 2007-5-9 16:40 124328 小瑟 2007-5-10 15:12
attach_img 依家食完藥, 好似hi左野咁!!! 小瑟 2007-5-10 10:20 92335 小瑟 2007-5-10 15:12
attach_img 請問統計果頁o既在線時間係點計架? attachment Terence 2007-5-10 09:03 72758 小瑟 2007-5-10 11:42
attach_img 老碧又剪左新髮型....一個字...型!! attachment nlcc_ 2007-5-9 22:49 42429 ming 2007-5-10 11:21
attach_img 請問而家仲post唔post倒YouTube d片仔架? lkljason 2007-5-9 20:38 72441 lkljason 2007-5-10 09:56
attach_img 續......Hand神近排的唔得閒 lkljason 2007-5-9 23:06 82308 lkljason 2007-5-10 09:55
attach_img 大兄  ...2 hand神 2007-5-7 15:36 144877 lkljason 2007-5-9 23:08
attach_img Trade-in 手機一問 目木 2007-5-9 19:41 73616 ming 2007-5-9 22:47
attach_img 尋日去個 friend屋企整野, 第一次打wii  ...234 小瑟 2007-5-8 09:34 308778 小瑟 2007-5-9 10:43
attach_img 原來有個"道具店"可以買野架喎~~~~ attachment  ...234 小瑟 2007-5-6 21:57 3328051 matthew 2007-5-9 10:20
attach_img 我五月一入...^_^" attachment  ...23 DVD迷 2007-5-2 23:03 2112588 小瑟 2007-5-9 08:24
attach_img 大佬JOHN, 有D SCAN菲林既野想問你.  ...23 小瑟 2007-5-7 12:09 226889 小瑟 2007-5-9 08:09
attach_img 你地有無睇糖心風暴呢?  ...234 lkljason 2007-5-4 22:01 328377 lkljason 2007-5-8 23:29
attach_img 離晒普!!!童軍日行一善~幫人頂包 attachment  ...23 劉一舟 2007-5-7 14:21 2815079 lkljason 2007-5-8 17:44
attach_img 唉...叫人唔好食煙都比人打一身!!!~_~名 人 遭 圍 毆  ...2 小瑟 2007-5-8 08:31 105296 lkljason 2007-5-8 14:12
attach_img A貨仕尼 名偵探柯南 2007-5-7 00:09 32336 ssss41357 2007-5-8 01:42
attach_img 今日終於入咗"泰坦斯"了...^_^" attachment DVD迷 2007-5-7 23:25 34146 DVD迷 2007-5-8 00:09
attach_img SD Gundam Youtube 大佬John 2007-5-7 19:45 53952 arthur76 2007-5-7 23:48
attach_img 大家知唔知我係邊個呢??  ...23 nlcc_ 2007-5-1 23:11 277359 小瑟 2007-5-7 23:40
attach_img 有冇人去過德國 attachment 威廉 2007-5-7 14:53 515364 威廉 2007-5-7 21:29
attach_img 你地有冇試過上奏搭的士, D的士佬唔想過海架??  ...2 小瑟 2007-5-7 09:56 135038 lkljason 2007-5-7 18:24
attach_img Google加到Garfield attachment 大佬John 2007-5-6 10:30 12328 小瑟 2007-5-7 08:31
attach_img 今日有朋友生日播  ...2 hand神 2007-5-6 10:45 104272 Terence 2007-5-7 01:41
attach_img 新聞-----賣老婆 hand神 2007-5-6 23:43 12144 DVD迷 2007-5-7 00:07
attach_img 一個打尖的好方法! 冇樣duck 2007-5-5 16:28 42671 Terence 2007-5-6 12:23
attach_img 比較沉重的廣告! attachment 冇樣duck 2007-5-5 23:38 28268 Terence 2007-5-6 12:21
attach_img 今期呢個新人掂呀!!! attachment ssss41357 2007-5-5 02:12 42538 ssss41357 2007-5-6 03:08
attach_img 《死神再3來了》日本真人版 attachment 劉一舟 2007-5-5 16:40 32310 Terence 2007-5-6 01:35
attach_img 1/2 扭蛋機, 送比小朋友佳品 目木 2007-5-1 14:59 44436 目木 2007-5-6 00:57
attach_img 我現在又玩BB戰士了...^_^" digest  ...2 DVD迷 2007-5-1 22:36 1412671 DVD迷 2007-5-5 18:22
attach_img 日本 Medicom RAH 12" Spider-man 3 : Peter Parker attachment DVD迷 2007-5-4 22:14 85041 DVD迷 2007-5-5 15:17
attach_img 岩岩東張西望見到"威掃"呀! lkljason 2007-5-4 19:43 32138 ssss41357 2007-5-5 01:33
attach_img 沙田新城市廣場火燭呀! lkljason 2007-5-4 21:46 22601 DVD迷 2007-5-5 01:21
attach_img 兩位硬膠青年 AW2 2007-5-4 22:40 62706 DVD迷 2007-5-4 23:27
attach_img 插旗 attachment  ...2 魚腮人 2007-5-1 01:02 1310680 小瑟 2007-5-4 13:50
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊