設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img 老人家真係多優惠  ...2 k2elvin 2007-7-20 11:59 133295 Roy 2007-7-21 16:52
attach_img 有冇朋友會買harry potter大結局呀? hand神 2007-7-21 13:09 01344 hand神 2007-7-21 13:09
attach_img 新手報到  ...2 knight 2007-7-19 23:06 134432 knight 2007-7-21 10:35
attach_img 書展 attachment  ...2 Ricky24000 2007-7-18 19:45 174013 ssss41357 2007-7-21 04:57
attach_img 今日~TR-5 digest  ...2 marcolau 2007-7-19 22:50 114876 大佬John 2007-7-21 01:35
attach_img 快D收工啦, 好眼訓呀!!! 小瑟 2007-7-20 16:04 91649 jimmysiu 2007-7-20 17:34
attach_img 請問有咩方法可以排到期睇政府既骨科醫生呢?? 小瑟 2007-7-19 22:49 73107 小瑟 2007-7-20 16:25
attach_img 有冇搬運公司好介紹??? attachment  ...2 小瑟 2007-7-19 14:33 183004 小瑟 2007-7-20 09:52
attach_img [FW] 直播海南竟把自慰器当作“太歲” k2elvin 2007-7-19 16:19 31753 大佬John 2007-7-19 23:05
attach_img 次世代無雙新作《真‧三國無雙 5》正式發表 attachment lkljason 2007-7-18 18:30 42033 lkljason 2007-7-19 14:43
attach_img 經典日本特撮●動畫●卡通回憶 attachment k2elvin 2007-7-19 08:25 42033 ssss41357 2007-7-19 13:48
attach_img 大家注意 ming 2007-7-17 11:47 91921 小瑟 2007-7-19 13:12
attach_img 想問問點樣upload片仔上youtube  ...2 lkljason 2007-7-18 23:15 183406 lkljason 2007-7-19 10:12
attach_img 下月出新iPhone減去電話功能的iPod 6G? AW2 2007-7-18 14:44 51842 小瑟 2007-7-19 09:27
attach_img 搭巴士睇佢...醒神 ^^ attachment  ...2 ssss41357 2007-7-18 15:59 103194 ssss41357 2007-7-19 00:09
attach_img 想請問咁多位邊度學普通話較好 attachment lkljason 2007-7-18 23:03 42323 ssss41357 2007-7-19 00:04
attach_img Spider-Pig Trailer!!! attachment  ...2 lkljason 2007-7-18 18:34 173515 ming 2007-7-18 23:10
attach_img [鐘錶] 台灣4日3夜自由遊手記!!DAY4 attachment digest  ...23 小瑟 2007-7-17 08:19 208620 小瑟 2007-7-18 22:09
attach_img 好懷念佢地。 attachment  ...2 冇樣duck 2007-7-15 00:24 133505 lkljason 2007-7-18 21:37
attach_img 呢排好熱氣, 飲咩好呀???  ...2345 小瑟 2007-7-16 12:04 407696 ssss41357 2007-7-18 16:33
attach_img 呢一兩日執屋, 搵到d舊野, 除左一D模型外, 仲有.. attachment  ...2345 k2elvin 2007-7-16 14:04 488089 k2elvin 2007-7-18 16:10
attach_img 請問點樣可以下載到apple既 pda版架???  ...2 小瑟 2007-7-18 08:44 113016 小瑟 2007-7-18 13:43
attach_img 又到青島~~ attachment  ...2 威廉 2007-7-15 18:14 193312 rockurock 2007-7-18 00:08
attach_img 一個唔錯o既旅遊網 k2elvin 2007-7-12 16:29 51869 rockurock 2007-7-17 23:39
attach_img FW:香港非法賽車炒車實況  ...2 lkljason 2007-7-16 11:26 133815 小瑟 2007-7-17 15:40
attach_img 呢度邊個有睇明珠台播既Top model  ...23 lkljason 2007-7-16 11:40 214394 lkljason 2007-7-17 14:49
attach_img 瞬間移動不是夢?係又真係唔錯呀!~~~~ 小瑟 2007-7-15 22:20 81919 大佬John 2007-7-17 14:21
attach_img 現在班女人仲會反對我買Wii! 冇樣duck 2007-7-16 07:40 82018 小瑟 2007-7-17 11:06
attach_img 又黎搵歌仔勒.....請問有冇canon卡農呢首歌仔呢?? attachment  ...23 小瑟 2007-7-16 14:58 224550 小瑟 2007-7-17 08:02
attach_img 原來我自己儲左呢D模型 attachment digest k2elvin 2007-7-16 13:57 52958 DVD迷 2007-7-16 23:03
attach_img 去台灣自己行可以試下呢d旅館喎!!! 小瑟 2007-7-16 10:35 21611 ssss41357 2007-7-16 23:03
attach_img 唔知有冇睇過呢?我覺得好正呀 rockurock 2007-7-16 20:03 31809 小瑟 2007-7-16 22:41
attach_img 今日執屋搵到呢盒野 attachment digest  ...2 k2elvin 2007-7-15 01:10 106075 DVD迷 2007-7-16 21:58
attach_img 個個都係成蟲大哥! 冇樣duck 2007-7-15 00:42 61887 rockurock 2007-7-16 21:36
attach_img 好好笑 威廉 2007-7-13 23:02 81955 Terence 2007-7-16 21:19
attach_img 清明上河圖  ...2 名偵探柯南 2007-7-10 12:19 123313 rockurock 2007-7-16 20:17
attach_img 廣告冇乜特別,但Baby超趣緻! 冇樣duck 2007-7-14 11:37 61987 rockurock 2007-7-16 20:08
attach_img 勁搞笑的變形金剛...^_^" attachment  ...2 DVD迷 2007-7-14 20:29 123786 matthew 2007-7-16 15:23
attach_img Wii Fit attachment  ...2 matthew 2007-7-12 11:09 113725 lkljason 2007-7-16 11:16
attach_img 車仔唔怪得咁高分啦 attachment  ...23 ming 2007-7-10 18:51 255041 小瑟 2007-7-16 09:44
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊