本帖最後由 lulled 於 2026-4-27 13:58 編輯
茶母 發表於 2026-4-26 19:15
起初都以為係產品問題,但如果真係賣有問題二手嘢,
就真係個人操守唔得喎?
當然冇啦師兄 , 有問題佢點會講 , 部機有問題 , 我都唔會咁蠢買啦 , 根本個人操守唔得 , 唔老實 , 算啦都過咗去咁多年 , 當如買個教訓 , 因為部投影機又唔係特別平 , 所以我條氣頂住 , 而家先講返出嚟 {:6_173:}
同佢買嗰部有問題嘅投影機仲喺屋企 , 我都唔夠膽賣俾人 , 如果同人講話部機有事 , 一定冇人要 , 唔講我又過唔到自己嗰關 , 所以冇賣到. {:6_194:}
lulled 發表於 2026-4-26 16:54
講開又講一個五六年前嘅故事 , 話說有人喺網上放 4k 投影機 , 因為我當時係用緊1080 , 之後同個買家聯絡...
校咗十幾廿年機見盡以前啲JVC SONY Espon好多都有panel degradation 問題,Sony機好多都係七百零個鐘就出事,話之你新機賣十萬都係咁,依家啲機我就唔太清楚,買二手嘢如果買前係有試過,又真係好難退?️
老實講畀你知panel老化你又點會買?
chhanthony 發表於 2026-4-27 15:10
校咗十幾廿年機見盡以前啲JVC SONY Espon好多都有panel degradation 問題,Sony機好多都係七百零個鐘就出 ...
老化有嚴重與輕微 , 輕微可以接受 , 我個部機係嚴重 , 總之一句講晒 , 公道自在人心 , 日久見人心
samue1 發表於 2026-4-23 11:00
小弟用過唔多電幕, 計埋今次呢隻第4個電幕, 前面三隻都係5千內, 今次呢隻最貴, 前面三隻都冇出現過咁嘅摺痕 ...
我用緊vivistorm摺痕仲犀利過你呢隻多多聲
lulled 發表於 2026-4-27 13:49
當然冇啦師兄 , 有問題佢點會講 , 部機有問題 , 我都唔會咁蠢買啦 , 根本個人操守唔得 , 唔老實 , 算啦都 ...
24年我同佢買部二手JVC7900,佢試哂三原色,全黑全白光點死點俾我睇,仲換埋新膽,用左差吾多2年完全無問題喎,師兄會吾會你自己運送返屋企途中震過部機呀?
本帖最後由 lulled 於 2026-4-27 23:08 編輯
jackybee 發表於 2026-4-27 19:34
24年我同佢買部二手JVC7900,佢試哂三原色,全黑全白光點死點俾我睇,仲換埋新膽,用左差吾多2年完全無問題喎 ...
LCD 老化又關運輸乜嘢事 , 你識唔識玩投影機㗎 , 亂咁噏嘢 , 好唔明你嘅意思 , 我一買返嚟就有呢個問題 , 你有你 , 我有我 , 大家個案都唔同 , 冇得可以攞嚟比
lulled 發表於 2026-4-27 23:06
LCD 老化又關運輸乜嘢事 , 你識唔識玩投影機㗎 , 亂咁噏嘢 , 好唔明你嘅意思 , 我一買返嚟就有呢個問題 , ...
咁你5年前吾出聲?宜家無證無據出黎聲討博攞獎呀!
jackybee 發表於 2026-4-27 19:29
我用緊vivistorm摺痕仲犀利過你呢隻多多聲
而家鬥多摺痕?
定係要畀個叻你?
yuppi 發表於 2026-4-28 17:32
而家鬥多摺痕?
定係要畀個叻你?
吾好講到摺痕好罕有,好多牌子都有,你吾駛挑我機,你同我有過節,你收皮啦
都知呢個post會嘈交收場,色魔雖然係我朋友,不過大家討論只要唔犯板規基本上我都唔會理會。所以如果大家繼續討論時, 請自律一點唔好鬧交我就唔會多處理的。thx{:1_249:}
