可以的话用框架的最好没皱纹问题。没事做站着找皱纹但找不到也是一种快乐
本帖最後由 samue1 於 2026-4-23 23:06 編輯
我本來唔想再回覆任何人,因為我講過唔想將呢個話題延續落去,但係我見到你呢位師兄嘅回覆我都忍唔住有禮貌地回覆吓,因為我唔想將呢個post變成罵戰,可能大家文化唔同, 我嘗試去理解你講嘅野,如果有誤會請見諒,首先唔係個個屋企都可以容納到一個梗幕,另外我係睇睇吓戲發現有橫條印(唔係皺紋)唔係得閒無事做去搵出嚟嘅.
samue1 發表於 2026-4-23 17:57
我本來唔想再回覆任何人,因為我講過唔想將呢個話題延續落去,睇到嘅就睇到,睇唔到就算,但係我見到你呢位 ...
開頭以為師兄,只不過係開燈就咁睇個幕有嗰啲問題,咁如果睇戲都發現有嗰啲條紋,我都接受唔到...
samue1 發表於 2026-4-23 17:57
我本來唔想再回覆任何人,因為我講過唔想將呢個話題延續落去,睇到嘅就睇到,睇唔到就算,但係我見到你呢位 ...
其實係咪收起個幕嗰陣電動上得太緊(冇調校臨尾嗰兩吋) ,因為最後嗰兩吋我係唔會朔上去,所以我隻大陸幕用咗15年都冇乜問題{:1_258:}
本帖最後由 茶母 於 2026-4-23 23:50 編輯
timlee672 發表於 2026-4-23 21:57
其實係咪收起個幕嗰陣電動上得太緊(冇調校臨尾嗰兩吋) ,因為最後嗰兩吋我係唔會朔上去,所以我隻大陸幕用 ...
如果真係收上去時捲得太緊而出現橫紋,咁安裝個師傅都好有問題,
理論上佢係專業,冇理由唔會唔留意呢啲問題,
而且出現呢個問題,都應該由賣家處理,但明顯佢哋以保養唔包括為理由拒絕處理,
但根據樓主同A先生對話知道支幕係會出現呢個問題,
如果咁嘅話真係可以搵消委會
timlee672 發表於 2026-4-23 21:57
其實係咪收起個幕嗰陣電動上得太緊(冇調校臨尾嗰兩吋) ,因為最後嗰兩吋我係唔會朔上去,所以我隻大陸幕用 ...
唔係
我隻OS電幕用咗十幾年都冇事.收電幕唔駛用凹位lock死的,裝幕個師傅都同我講唔好收到貼,留翻小小唔會滑落來的,塊幕吓吓要放落來七日除紋,成日阻住地方咁不如用梗幕.
茶母 發表於 2026-4-23 22:32
如果真係收上去時捲得太緊而出現橫紋,咁安裝個師傅都好有問題,
理論上佢係專業,冇理由唔會唔留意呢啲 ...
出現橫紋應該係間廠嘅設計問題喎,安裝嗰個淨係掛上同埋駁電,不過如果有呢個問題可能要選擇一啲高級少少牌子嘅幕,一般國產嘅摩打可能控制得冇咁好.{:1_332:}
我都係同佢買......一樣有壓紋{:12_732:}
滾筒有個凹凸位引致{:12_747:}
