zairen 發表於 2026-4-23 16:09

可以的话用框架的最好没皱纹问题。没事做站着找皱纹但找不到也是一种快乐

samue1 發表於 2026-4-23 17:57

本帖最後由 samue1 於 2026-4-23 23:06 編輯

我本來唔想再回覆任何人,因為我講過唔想將呢個話題延續落去,但係我見到你呢位師兄嘅回覆我都忍唔住有禮貌地回覆吓,因為我唔想將呢個post變成罵戰,可能大家文化唔同, 我嘗試去理解你講嘅野,如果有誤會請見諒,首先唔係個個屋企都可以容納到一個梗幕,另外我係睇睇吓戲發現有橫條印(唔係皺紋)唔係得閒無事做去搵出嚟嘅.

AskaLung@FB 發表於 2026-4-23 18:22

samue1 發表於 2026-4-23 17:57
我本來唔想再回覆任何人,因為我講過唔想將呢個話題延續落去,睇到嘅就睇到,睇唔到就算,但係我見到你呢位 ...

開頭以為師兄,只不過係開燈就咁睇個幕有嗰啲問題,咁如果睇戲都發現有嗰啲條紋,我都接受唔到...

timlee672 發表於 2026-4-23 21:57

samue1 發表於 2026-4-23 17:57
我本來唔想再回覆任何人,因為我講過唔想將呢個話題延續落去,睇到嘅就睇到,睇唔到就算,但係我見到你呢位 ...

其實係咪收起個幕嗰陣電動上得太緊(冇調校臨尾嗰兩吋) ,因為最後嗰兩吋我係唔會朔上去,所以我隻大陸幕用咗15年都冇乜問題{:1_258:}

茶母 發表於 2026-4-23 22:32

本帖最後由 茶母 於 2026-4-23 23:50 編輯

timlee672 發表於 2026-4-23 21:57
其實係咪收起個幕嗰陣電動上得太緊(冇調校臨尾嗰兩吋) ,因為最後嗰兩吋我係唔會朔上去,所以我隻大陸幕用 ...

如果真係收上去時捲得太緊而出現橫紋,咁安裝個師傅都好有問題,

理論上佢係專業,冇理由唔會唔留意呢啲問題,

而且出現呢個問題,都應該由賣家處理,但明顯佢哋以保養唔包括為理由拒絕處理,

但根據樓主同A先生對話知道支幕係會出現呢個問題,

如果咁嘅話真係可以搵消委會

samue1 發表於 2026-4-23 23:06

timlee672 發表於 2026-4-23 21:57
其實係咪收起個幕嗰陣電動上得太緊(冇調校臨尾嗰兩吋) ,因為最後嗰兩吋我係唔會朔上去,所以我隻大陸幕用 ...

唔係

Kowloonman 發表於 2026-4-24 07:23

我隻OS電幕用咗十幾年都冇事.收電幕唔駛用凹位lock死的,裝幕個師傅都同我講唔好收到貼,留翻小小唔會滑落來的,塊幕吓吓要放落來七日除紋,成日阻住地方咁不如用梗幕.

timlee672 發表於 2026-4-24 21:32

茶母 發表於 2026-4-23 22:32
如果真係收上去時捲得太緊而出現橫紋,咁安裝個師傅都好有問題,

理論上佢係專業,冇理由唔會唔留意呢啲 ...

出現橫紋應該係間廠嘅設計問題喎,安裝嗰個淨係掛上同埋駁電,不過如果有呢個問題可能要選擇一啲高級少少牌子嘅幕,一般國產嘅摩打可能控制得冇咁好.{:1_332:}

wahchan 發表於 2026-4-24 23:15


我都係同佢買......一樣有壓紋{:12_732:}

wahchan 發表於 2026-4-24 23:29


滾筒有個凹凸位引致{:12_747:}
頁: 1 [2] 3 4 5
查看完整版本: 好後悔一年前選擇咗 unify cxxxx limited 買全套投影設備

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。