設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: samue1

[投影機/幕] 好後悔一年前選擇咗 unify cxxxx limited 買全套投影設備

[複製鏈接]

15

主題

309

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
205646
發表於 2026-4-27 13:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lulled 於 2026-4-27 13:58 編輯
茶母 發表於 2026-4-26 19:15
起初都以為係產品問題,但如果真係賣有問題二手嘢,

就真係個人操守唔得喎?


當然冇啦師兄 , 有問題佢點會講 , 部機有問題 , 我都唔會咁蠢買啦 , 根本個人操守唔得 , 唔老實 , 算啦都過咗去咁多年 , 當如買個教訓 , 因為部投影機又唔係特別平 , 所以我條氣頂住 , 而家先講返出嚟

同佢買嗰部有問題嘅投影機仲喺屋企 , 我都唔夠膽賣俾人 , 如果同人講話部機有事 , 一定冇人要 , 唔講我又過唔到自己嗰關 , 所以冇賣到.

783

主題

1萬

回帖

17

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
924181

76 榮譽貢獻勲章76星級影音勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2026-4-27 15:10 來自手機 | 顯示全部樓層
lulled 發表於 2026-4-26 16:54
講開又講一個五六年前嘅故事 , 話說有人喺網上放 4k 投影機 , 因為我當時係用緊1080 , 之後同個買家聯絡  ...

校咗十幾廿年機見盡以前啲JVC SONY Espon好多都有panel degradation 問題,Sony機好多都係七百零個鐘就出事,話之你新機賣十萬都係咁,依家啲機我就唔太清楚,買二手嘢如果買前係有試過,又真係好難退?️

老實講畀你知panel老化你又點會買?

15

主題

309

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
205646
發表於 2026-4-27 15:21 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2026-4-27 15:10
校咗十幾廿年機見盡以前啲JVC SONY Espon好多都有panel degradation 問題,Sony機好多都係七百零個鐘就出 ...


老化有嚴重與輕微 , 輕微可以接受 , 我個部機係嚴重 , 總之一句講晒 , 公道自在人心 , 日久見人心

6

主題

353

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
187700
發表於 2026-4-27 19:29 來自手機 | 顯示全部樓層
samue1 發表於 2026-4-23 11:00
小弟用過唔多電幕, 計埋今次呢隻第4個電幕, 前面三隻都係5千內, 今次呢隻最貴, 前面三隻都冇出現過咁嘅摺痕 ...

我用緊vivistorm摺痕仲犀利過你呢隻多多聲

6

主題

353

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
187700
發表於 2026-4-27 19:34 來自手機 | 顯示全部樓層
lulled 發表於 2026-4-27 13:49
當然冇啦師兄 , 有問題佢點會講 , 部機有問題 , 我都唔會咁蠢買啦 , 根本個人操守唔得 , 唔老實 , 算啦都 ...

24年我同佢買部二手JVC7900,佢試哂三原色,全黑全白光點死點俾我睇,仲換埋新膽,用左差吾多2年完全無問題喎,師兄會吾會你自己運送返屋企途中震過部機呀?

15

主題

309

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
205646
發表於 2026-4-27 23:06 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lulled 於 2026-4-27 23:08 編輯
jackybee 發表於 2026-4-27 19:34
24年我同佢買部二手JVC7900,佢試哂三原色,全黑全白光點死點俾我睇,仲換埋新膽,用左差吾多2年完全無問題喎 ...


LCD 老化又關運輸乜嘢事 , 你識唔識玩投影機㗎 , 亂咁噏嘢 , 好唔明你嘅意思 , 我一買返嚟就有呢個問題 , 你有你 , 我有我 , 大家個案都唔同 , 冇得可以攞嚟比

6

主題

353

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
187700
發表於 2026-4-27 23:21 來自手機 | 顯示全部樓層
lulled 發表於 2026-4-27 23:06
LCD 老化又關運輸乜嘢事 , 你識唔識玩投影機㗎 , 亂咁噏嘢 , 好唔明你嘅意思 , 我一買返嚟就有呢個問題 , ...

咁你5年前吾出聲?宜家無證無據出黎聲討博攞獎呀!

311

主題

1萬

回帖

11

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
393750

76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章

發表於 2026-4-28 17:32 來自手機 | 顯示全部樓層
jackybee 發表於 2026-4-27 19:29
我用緊vivistorm摺痕仲犀利過你呢隻多多聲

而家鬥多摺痕?
定係要畀個叻你?

6

主題

353

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
187700
發表於 2026-4-28 21:45 來自手機 | 顯示全部樓層
yuppi 發表於 2026-4-28 17:32
而家鬥多摺痕?
定係要畀個叻你?

吾好講到摺痕好罕有,好多牌子都有,你吾駛挑我機,你同我有過節,你收皮啦

5320

主題

5萬

回帖

1402

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
3529610

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2026-4-29 07:41 來自手機 | 顯示全部樓層
都知呢個post會嘈交收場,色魔雖然係我朋友,不過大家討論只要唔犯板規基本上我都唔會理會。所以如果大家繼續討論時, 請自律一點唔好鬧交我就唔會多處理的。thx
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表