設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: samue1

[投影機/幕] 好後悔一年前選擇咗 unify cxxxx limited 買全套投影設備

[複製鏈接]

21

主題

2780

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
537150
發表於 2026-4-25 00:32 | 顯示全部樓層
wahchan 發表於 2026-4-24 23:15
我都係同佢買......一樣有壓紋

Amp : P 704 Player :P LX500
F : Jbl pro3677x2,C : Jbl pro3677x1
S : JBL AC18 H : Jbl 281L x 4
Projector:Epson 8400
Screen:XY 98寸透聱弧型編織梗幕
Sub: svs3000 Power M:ATI543 大地震

15

主題

309

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
205646
發表於 2026-4-25 01:03 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lulled 於 2026-4-25 01:09 編輯
wahchan 發表於 2026-4-24 23:15
我都係同佢買......一樣有壓紋


萬幾蚊買個大陸投影幕 , 唔好同我講笑啦 , 大陸投影幕值萬幾蚊 , 我真係笑咗出嚟 , 食水真係深 , 投影幕有問題 , 有缺陷 , 係唔使跟手尾 , 你話幾好賺啲錢  

我寧願自己去淘寶買 , 價錢都係幾千蚊 , 瀨咗嘢都係幾千 , 重夠空閒錢可以買多兩次投影幕    

10

主題

231

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
337452
發表於 2026-4-25 07:27 | 顯示全部樓層
lulled 發表於 2026-4-25 01:03
萬幾蚊買個大陸投影幕 , 唔好同我講笑啦 , 大陸投影幕值萬幾蚊 , 我真係笑咗出嚟 , 食水真係深 , 投影幕 ...

所以唔係唔支持本地商鋪, 但真係支持唔到,駛錢當然換取開心,唔係煩惱。如果要面對煩惱,咁當然揀平嘅方法啦。就算瀨咗嘢,個心理都平衡到。況且淘寶好多商店都係做生意,質素未必最好,但價格上一定對得住件貨品。

10

主題

133

回帖

0

精華

星級玩家

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
14707
發表於 2026-4-25 10:26 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-25 10:54 編輯

誰是誰非,也感謝樓主師兄分享這個題目,令大家留意這個品牌電幕的弊處,不論師兄能否完滿解決事情,祝願師兄長玩長有。

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
cheungyunwai + 10 + 10 非常認同呀。

查看全部評分

8

主題

57

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
81090
發表於 2026-4-25 20:12 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Hinhin1978 於 2026-4-25 20:19 編輯

我用OS莫10幾年都冇呢個問題啦,聽上面有兩位師兄講一年唔夠就有呢個情況,仲要大陸野收人萬幾蚊!真係明白師兄嘅感受。各位師兄自己睇路!

75

主題

372

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
142378

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-4-26 00:17 | 顯示全部樓層
wahchan 發表於 2026-4-24 23:15
我都係同佢買......一樣有壓紋

你果個印仲深過我果個, 你用咗幾耐?

15

主題

309

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
205646
發表於 2026-4-26 16:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lulled 於 2026-4-26 17:01 編輯
fmchan 發表於 2026-4-25 07:27
所以唔係唔支持本地商鋪, 但真係支持唔到,駛錢當然換取開心,唔係煩惱。如果要面對煩惱,咁當然揀平嘅 ...


講開又講一個五六年前嘅故事 , 話說有人喺網上放 4k 投影機 , 因為我當時係用緊1080 , 之後同個買家聯絡 , 就約好咗去試機交收 , 地點係長沙灣某工廠大廈 , 我都有啲奇怪 , 點解賣家會喺工廠大廈 , 心諗邊度都無所謂啦 , 當日去嘅時候 , 一時大意唔記得帶眼鏡 , 因為我有遠視 , 遠景嘅嘢係睇唔清楚 , 當時試機大致上都冇問題 , 返到去之後就瀨晒嘢 , 因為部機邊位有顏色偏色變黃 , 係部投影機老化  , 先至會有咁嘅現象 , 我心諗你係色魔點會睇唔到 , 你個人真係好唔老實 , 咁樣做生意 , 之後我都冇再搵佢嘈 , 我知道詐型都冇用 , 因為攞走咗已經係我嘅問題 , 唔關佢事 , 我唯有good 一聲吞咗佢 , 知道呢個係乜嘢人就得啦 , 當如果買個教訓

點解而家我先至講出嚟 , 因為有咁師兄瀨咗嘢 , 我睇唔過眼 , 先至會喺度出聲 , 講返出嚟我嘅故事.

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
Yoshiki2008 + 40 + 40 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

9

主題

875

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
313190
發表於 2026-4-26 19:15 | 顯示全部樓層
lulled 發表於 2026-4-26 16:54
講開又講一個五六年前嘅故事 , 話說有人喺網上放 4k 投影機 , 因為我當時係用緊1080 , 之後同個買家聯絡  ...

起初都以為係產品問題,但如果真係賣有問題二手嘢,

就真係個人操守唔得喎?

咁佢賣俾師兄時有冇講過有問題?

48

主題

186

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
175941

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-4-26 21:12 | 顯示全部樓層
samue1 發表於 2026-4-26 00:17
你果個印仲深過我果個, 你用咗幾耐?

應該有5年

1

主題

146

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69937
發表於 2026-4-27 13:33 來自手機 | 顯示全部樓層
我後悔曾在此發的文,包括此文。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表