本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-1-14 13:34 編輯
MikeChu@FB 發表於 2026-1-14 13:30
其實 Apple TV 有冇 apps 可以 dts , true hd atmos pass through 俾av amp , 一直想買隻玩下 ...
應該冇DTS passthrough
就算 atmos 都唔係 true hd
LeoChin@FB 發表於 2026-1-14 13:33
應該冇DTS passthrough
就算 atmos 都唔係 true hd
{:6_130:} 哦
師傅,對線煲熟咗喇
LeoChin@FB 發表於 2026-1-16 12:11
師傅,對線煲熟咗喇
唔…..錯,努力冇白費嘅??
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-1-16 20:47 編輯
快活人 發表於 2026-1-16 20:09
唔…..錯,努力冇白費嘅??
多謝,會繼續呢個項目,幫助仲用緊舊平果嘅網友,亦為環保盡一分力
本帖最後由 快活人 於 2026-1-17 15:40 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-1-16 20:20
多謝,會繼續呢個項目,幫助仲用緊舊平果嘅網友,亦為環保盡一分力
大家互相交流學習,繼續努力啊!
嘩。。。。咁咁客氣呀!!!???
快活人 發表於 2026-1-16 21:44
繼續努力
哦,收到
小瑟 發表於 2026-1-16 21:50
嘩。。。。咁咁客氣呀!!!???
我!?
啱啱搞掂隻平果,搵YouTube 嚟試,又見到閣下條推介片⋯⋯
LeoChin@FB 發表於 2026-1-16 22:47
我!?
啱啱搞掂隻平果,搵YouTube 嚟試,又見到閣下條推介片⋯⋯
見你第一張圖用我麻, 估唔到自己個樣可以用來試機麻~{:1_352:} {:1_352:} {:1_352:} {:1_352:}
