kingyan 發表於 2026-1-28 11:10
仲訂到哶? 佢話唔接香港人生意住先, 話日本台灣太多單, 起碼七月先再接
K師兄係話訂緊老虎仔喎,非常好、一個版本、唔使煩 LeoChin@FB 發表於 2026-1-28 11:33
K師兄係話訂緊老虎仔喎,非常好、一個版本、唔使煩
老虎板都賣到冇貨? kingyan 發表於 2026-1-28 13:22
老虎板都賣到冇貨?
超值嘢,唔出奇,可能俾膏藥國大搜購呢 kingyan 發表於 2026-1-28 11:10
仲訂到哶? 佢話唔接香港人生意住先, 話日本台灣太多單, 起碼七月先再接
我上年十月中已經買咗,剛剛先集運,等緊船運到英國 kingoffatboy 發表於 2026-1-28 17:29
我上年十月中已經買咗,剛剛先集運,等緊船運到英國
老虎仔喎!,真係咁hit!? LeoChin@FB 發表於 2026-1-28 17:39
老虎仔喎!,真係咁hit!?
十月尾已經收貨,只係等埋其他嘢一齊集返嚟
老虎板+apple tv 4K III 討論
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-1-28 20:35 編輯有咩疑難,歡迎討論 我用用下出現問題 會不停重開聯絡左客服已寄回國內 本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-1-28 21:19 編輯
ccould 發表於 2026-1-28 20:51
我用用下出現問題 會不停重開聯絡左客服已寄回國內
廠家嘅售後服務值得一讚喎,
可唔可以講吓用咩火牛同 DC線呢? 多謝 小瑟老總
