玩到冇野好玩
kingyan 發表於 2026-1-12 20:45
玩到冇野好玩
就係,橫掂一代都唔值錢嘅,而改裝件祗係幾個大洋,用嚟消磨吓時間,幾好咖
LeoChin@FB 發表於 2026-1-12 19:02
今日幫網友部 4K II 淨身,真係好似我想像中一樣,贏原裝 4K III 好多
{:6_138:} 開始明白...
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-1-13 18:16 編輯
kingoffatboy 發表於 2026-1-7 17:32
4k2代火線位係咪同1代一樣?
而家答到 閣下,4K I/II 嘅電板佈局係一樣嘅
kingoffatboy 發表於 2026-1-8 07:46
有冇師兄改過4k2代?
噚日成功咗一部
LeoChin@FB 發表於 2026-1-13 13:40
噚日成功咗一部
{:6_193:}
Bytheway 發表於 2026-1-12 20:20
好似話Apple TV就嚟出新一代,好期待
我都等緊! 本身冇用開Apple TV,吾想衣家先入坑買佢返嚟改DC
通山跑 發表於 2026-1-13 16:08
我都等緊! 本身冇用開Apple TV,吾想衣家先入坑買佢返嚟改DC
冇用開就梗係等新款喇,4K III 改機咁貴,仲要一個月內有幾個更新版本...............................
改 DC 直入、仲有嘅好處就係待機時唔會發燒???
其實 Apple TV 有冇 apps 可以 dts , true hd atmos pass through 俾av amp , 一直想買隻玩下
