kingoffatboy 發表於 2026-1-21 05:58
4K 1,2代改裝完成
恭喜!
師兄介唔介意分享機內改裝線同DC插係用邊隻同邊度買? 謝謝
jackycct 發表於 2026-2-1 23:55
恭喜!
師兄介唔介意分享機內改裝線同DC插係用邊隻同邊度買? 謝謝
因為我係英國,DC插係英國購買,機內線係好耐之前係淘寶訂之後帶嚟英國
LeoChin@FB 發表於 2026-1-28 17:39
老虎仔喎!,真係咁hit!?
主要真係低玩, 玩到去出新機先換, 絕對值, 隻牛留番緊有地方用到
kingoffatboy 發表於 2026-2-2 00:17
因為我係英國,DC插係英國購買,機內線係好耐之前係淘寶訂之後帶嚟英國
我都係英國, 不過農曆新年返香港順便買啲補品
jackycct 發表於 2026-2-3 07:22
我都係英國, 不過農曆新年返香港順便買啲補品
你係英國邊區?DC頭係Ali express 訂
機內線用呢款
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-2-3 22:58 編輯
jackycct 發表於 2026-2-3 07:22
我都係英國, 不過農曆新年返香港順便買啲補品
買乜鬼吖
DC 座、我有多喺度,俾粒你吖。
線、我用呢啲,唔介意cheap,都可以俾你
