heven 發表於 2024-6-19 20:34
師兄,我有條舊嘅AQ 8字頭,試過都入唔到,某程度上都要去高X買個8字頭直角轉接adapter先得?
咸片X90L demo 機都係咁直插咋
SteveAnder@FB 發表於 2024-6-20 16:18
你啲配套一啲都唔渣… 至少好過我嗰啲….
冇可能
LeoChin@FB 發表於 2024-6-20 16:19
咸片X90L demo 機都係咁直插咋
佢地用原裝野先係無出貓 {:6_138:}
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2024-6-20 18:36 編輯
SteveAnder@FB 發表於 2024-6-20 18:00
佢地用原裝野先係無出貓
就係唔係原裝,樓主跟機嗰條係九十度曲咖
但跟機曲頭都有好處嘅:容易跟返火線
LeoChin@FB 發表於 2024-6-20 16:19
咸片X90L demo 機都係咁直插咋
咦!佢條線個頭好似短身啲,同埋柔軟度高好多喎?,可能我條舊嘅AQ線都有10幾年歷史,硬化晒,冇得轉彎!不過唔緊要,我都已經上網訂咗個Flow8,睇吓遲啲返嚟睇吓可唔可以轉到彎先??
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2024-6-20 20:22 編輯
heven 發表於 2024-6-20 19:57
咦!佢條線個頭好似短身啲,同埋柔軟度高好多喎?,可能我條舊嘅AQ線都有10幾年歷史,硬化晒,冇得轉彎! ...
咸片用嗰條係一般神枱線、梗係軟喇,我意思係、你唔好咁執着條線要轉角啫,祗要插頭尾坐得哂入機身插座,之後條線尾打橫打掂走都得喇
古河個頭得嗰吋半,一定冇問題喇
就算而家啲AQ新款嘅線,線身粗,都唔屈得幾多咖咋,但話分兩頭,AQ啲電線嘅造工同用料都幾好嘅
本帖最後由 heven 於 2024-6-20 21:25 編輯
LeoChin@FB 發表於 2024-6-20 20:10
咸片用嗰條係一般神枱線、梗係軟喇,我意思係、你唔好咁執着條線要轉角啫,祗要插頭尾坐得哂入機身插座, ...
師兄,麻煩晒???,如果古河頭得吋半長,咁就當然無問題啦?,AQ線身材質雖算OK?,但老泥咁硬,好難走線(因小工蝸居地方淺窄)!
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2024-6-20 21:26 編輯
heven 發表於 2024-6-20 21:20
師兄,麻煩晒???,如果古河頭得吋半長,咁就當然無問題啦?
你睇2師兄幅相就知道喇
借 2 師兄圖
本帖最後由 heven 於 2024-6-20 21:31 編輯
LeoChin@FB 發表於 2024-6-20 21:23
你睇2師兄幅相就知道喇
借 2 師兄圖
明白,收到,相對較多咗啲位「走棧」??,如果效果理想,稍後都會再買多條flow8,俾我部P記UB820使用?
heven 發表於 2024-6-19 14:49
多謝師兄回覆,正呀?我可以告之我位朋友了???,再請問還有冇另一款轉公頭? ...
【淘宝】https://m.tb.cn/h.g5yteimlQ4LCx6R?tk=w62IWz8Qvgc MF6563 「RCA母转9.5TV公头 电视天线TV公插头转AV莲花插座 9.5公转AV母头」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开
