設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: MM622

LG OLED 電視新firmware 有異常?

[複製鏈接]

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 13:21 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-11 10:06
我買65"果時話無得送座臺架 可能要大size先有

我買果陣有埋果座送個喎,好Q大盒,老婆仲鬼殺咁嘈話要搵地方放!

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-11 14:22 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-11 13:21
我買果陣有埋果座送個喎,好Q大盒,老婆仲鬼殺咁嘈話要搵地方放!

咁正反而跟多個wall mount ,不過腳座原來咁大真係難搵地方擺.
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 14:40 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-11 14:22
咁正反而跟多個wall mount ,不過腳座原來咁大真係難搵地方擺.

係喔!有得選擇唔要最好唔要,反正玩得大電視都係上牆多!

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 非常同意

查看全部評分

7

主題

67

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
238051

76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2026-5-11 19:40 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-11 14:40
係喔!有得選擇唔要最好唔要,反正玩得大電視都係上牆多!

正常好多機個底座都係跟在盒內,你要裝掛牆先由師傅帶掛架來裝,裝完後都唔會攞走你個底座喎。唔通LG特別些?

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-11 19:53 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-11 14:40
係喔!有得選擇唔要最好唔要,反正玩得大電視都係上牆多!

座枱grand啲喎

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-11 19:57 | 顯示全部樓層
ctn2 發表於 2026-5-11 19:40
正常好多機個底座都係跟在盒內,你要裝掛牆先由師傅帶掛架來裝,裝完後都唔會攞走你個底座喎。唔通LG特別 ...

我買嘅時候分別問咗峯宅同AV生命,峯宅話77寸電視機係唔跟底座,要另外俾錢買,大概$1800多啲。而AV生命都係話要俾錢買,只不過佢哋公司同LG入貨多,好多時都可以店長決定送俾買家,這個是小弟上星期的行情,希望可以幫到大家🙏🏻

評分

參與人數 2威望 +30 金錢 +30 收起 理由
NOVOICE + 10 + 10 呢個Topic好正,好有參考價值!
paris + 20 + 20 非常認同呀。

查看全部評分

TV LG 55LW6500
Amp Marantz SR8012
BDP OPPO105D PS3
FS Elac407
CS Elac241.2
RS KEF 301
SUB 威力登1000



威力登1000

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 20:29 來自手機 | 顯示全部樓層
ctn2 發表於 2026-5-11 19:40
正常好多機個底座都係跟在盒內,你要裝掛牆先由師傅帶掛架來裝,裝完後都唔會攞走你個底座喎。唔通LG特別 ...


LG 係電視同掛架及坐枱一齊送貨,貨到左後師父先至上黎安裝,裝完都冇收返個坐枱就走左,剩係叫我Keep電視盒10日先掉。

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-12 08:12 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-11 20:29
LG 係電視同掛架及坐枱一齊送貨,貨到左後師父先至上黎安裝,裝完都冇收返個坐枱就走左,剩係叫我Keep電 ...

是的,我而家要keep 住個大箱10日(仲有一個底座箱,打開睇過但冇拿出來),到時cut 個大箱都要有排cut,一個人拿去垃圾房丟走晒啲紙皮同發泡膠可能要分2-3次.

個底座其實只有2塊野,放入櫃. 將來如果再換機送俾人用人地可能有用.

87

主題

628

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
191405
發表於 2026-5-12 08:29 | 顯示全部樓層
manlad760 發表於 2026-5-11 12:31
55上77真係好震撼,早幾日送貨同裝機係同一日,我個仔連手機都唔玩,走嚟玩電視🤣 ...

師兄, 依家77G5行貨大約幾錢? 如方便可PM, THANKS.
Raymond

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-15 14:51 | 顯示全部樓層


有新update喎
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表