設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: MM622

LG OLED 電視新firmware 有異常?

[複製鏈接]

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-10 17:47 | 顯示全部樓層
師兄,部投影機回收價$3800都唔錯?

213

主題

1340

回帖

3

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
430069
發表於 2026-5-10 21:21 | 顯示全部樓層
MM622 發表於 2026-5-9 22:48
箱就好大,要留,keep 10曰

師兄部機掛牆但又要埋desktop stand?

電視响舖頭睇就大,搬到返屋企會越睇越覺得細
Sony VW500ES, LG OLED83G5,
Magnetar UDP900 MK2, Panasonic UB9000
Anthem AVM90, Krell Evolution 3250e, KAV-2250, Sunfire TGA-7401
Ken Kreisel K700 Pro, KS700, DXD-500 DUO

77

主題

1792

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69468

76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-11 00:59 | 顯示全部樓層
我覺得任何電視喺保養期內可以隨便升級,但係過咗保養盡量都唔好升級,有起事上嚟代理係唔會睬你
投影:80'GV+vw298
AMP:Onkyo RZ50
BDP:Apple Tv+PS5
前中後:MK-M7 x 7
超底音:MK MX250

4

主題

17

回帖

0

精華

禁止發言

積分
2917

76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-11 04:16 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-11 09:55 | 顯示全部樓層
Versa 發表於 2026-5-10 21:21
師兄部機掛牆但又要埋desktop stand?

電視响舖頭睇就大,搬到返屋企會越睇越覺得細  ...

係, 我之前部電視同AV amp 都係同一間公司買, 可能係熟客, 佢地俾埋座檯 stand 俾我 (之前部65" 都係), 將來唔用送俾人的話, 唔掛牆可以用座檯 stand.

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-11 10:06 | 顯示全部樓層
MM622 發表於 2026-5-11 09:55
係, 我之前部電視同AV amp 都係同一間公司買, 可能係熟客, 佢地俾埋座檯 stand 俾我 (之前部65" 都係),  ...

我買65"果時話無得送座臺架 可能要大size先有
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-11 10:23 | 顯示全部樓層
本帖最後由 manlad760 於 2026-5-11 13:27 編輯

因為小弟上星期打算買新電視,所以都去咗AV生命同峯宅問過心義目標LG G5”77”
原來本身係唔跟坐枱架,只跟掛牆,如果要坐枱就要加錢買,峯宅話要一千八百幾,之後行咗去AV生命,果位哥哥好好人,見我打算買,佢話送坐枱架俾我,之後成交🤝。
TV LG 55LW6500
Amp Marantz SR8012
BDP OPPO105D PS3
FS Elac407
CS Elac241.2
RS KEF 301
SUB 威力登1000



威力登1000

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-11 11:37 | 顯示全部樓層
manlad760 發表於 2026-5-11 10:23
因為小弟上星期打算買新電視,所以都去咗AV生命同峯宅問過心義目標LG G5”77”
原來本身係唔跟坐枱架,只跟 ...

恭喜! 由55" 換77" 會嚇你一跳, 好似戲院睇戲. 睇黎要開返個LG G5 (G3, G4, G6,C3, C4, C6. C6H...) 交流討論區了.

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 支持開番個

查看全部評分

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-11 12:29 | 顯示全部樓層
謝謝師兄,呢個提議好呀,我相信因為近排LG出G6,所以各大公司清貨大減價,絕對係入手好時機。
TV LG 55LW6500
Amp Marantz SR8012
BDP OPPO105D PS3
FS Elac407
CS Elac241.2
RS KEF 301
SUB 威力登1000



威力登1000

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-11 12:31 | 顯示全部樓層
MM622 發表於 2026-5-11 11:37
恭喜! 由55" 換77" 會嚇你一跳, 好似戲院睇戲. 睇黎要開返個LG G5 (G3, G4, G6,C3, C4, C6. C6H...) 交流 ...

55上77真係好震撼,早幾日送貨同裝機係同一日,我個仔連手機都唔玩,走嚟玩電視🤣

評分

參與人數 1威望 +20 金錢 +20 收起 理由
paris + 20 + 20 恭喜Ching!

查看全部評分

TV LG 55LW6500
Amp Marantz SR8012
BDP OPPO105D PS3
FS Elac407
CS Elac241.2
RS KEF 301
SUB 威力登1000



威力登1000
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表