設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: MM622

[4K/8K電視] LG G5 畫質設定建議

[複製鏈接]

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-4 13:32 | 顯示全部樓層
本帖最後由 paris 於 2026-5-4 13:44 編輯
marco 發表於 2026-5-4 09:47
早晨

想請教一下有無師兄用緊zidoo加G5


你呢個情況我又未出現過喎!
我TV (HDMI-CEC)係開左,Zidoo HDMI CEC 就關哂,AMP都係關 HDMI CEC 祗係開eARC.

WhatsApp Image 2026-05-04.1.jpeg

WhatsApp Image 2026-05-04.jpeg

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-4 14:39 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-4 12:17
自行開個screen saver唔會好啲咩!?

請問用screen saver 是否必須要開 energy saving? 但 YouTube 好多片話開 energy saving畫面會暗d同灰d (?)

From Google AI:
LG G5 OLED 電視的螢幕保護程式 (Screen Saver) 是一項核心保護功能,主要作用是防止螢幕殘影(Burn-in/Image Retention)並延長 OLED 面板的使用壽命。以下是該功能的具體作用與運作方式:

* 自動防殘影:當電視在一段時間(通常為一小時或無操作時)內檢測到靜態影像時,螢幕保護程式會自動啟動,用移動的影像取代靜態畫面。

*預防永久殘留, 若長時間顯示相同圖示或黑色條紋,OLED 像素點會不均勻老化。螢幕保護程式通過改變螢幕內容,確保像素負載均勻。

*像素清潔功能 (Pixel Cleaning)這通常與螢幕保護相關,該功能會在背景自動檢查並修正因長時間顯示相同內容可能導致的影像殘留。

*運作機制:如果在設定的時間內沒有接收到用戶的操作訊號,螢幕會自動切換到螢幕保護模式,這是一項無法完全關閉但對 OLED 至關重要的自我保護機制。

簡而言之,G5 的螢幕保護程式是在維持高畫質表現的同時,保護 OLED 電視免受靜態影像老化損害的必要功能。

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-4 15:10 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-4 13:32
你呢個情況我又未出現過喎!
我TV (HDMI-CEC)係開左,Zidoo HDMI CEC 就關哂,AMP都係關 HDMI CEC 祗係開eA ...

謝謝師兄回覆,返去再研究下先
吾通跟avamp有關可能跟左last source
IMG_2099.jpeg

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-4 15:51 來自手機 | 顯示全部樓層
MM622 發表於 2026-5-4 14:39
請問用screen saver 是否必須要開 energy saving? 但 YouTube 好多片話開 energy saving畫面會暗d同灰d ( ...

我冇用過LG, 俾唔到答案 閣下,似乎跟AI嘅指示,或者問返LG客服比較好

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-4 15:55 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-4 15:10
謝謝師兄回覆,返去再研究下先
吾通跟avamp有關可能跟左last source

未必,但一試無妨,橫掂‘0’成本嘅

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 非常認同

查看全部評分

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-4 16:10 | 顯示全部樓層
so0072002 發表於 2026-5-4 12:22
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/g5-oled/settings

唔該, 以前我用過 RTING.COM 方法 set 我部 Samsung 畫面 (該 setting 專你係 for 我Samsung 型號), 但我記得比較灰同暗, 我今次會試下佢地呢個G5 setting.

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-4 16:25 來自手機 | 顯示全部樓層
MM622 發表於 2026-5-4 16:10
唔該, 以前我用過 RTING.COM 方法 set 我部 Samsung 畫面 (該 setting 專你係 for 我Samsung 型號), 但我 ...

冇所謂吖,覺得暗咗、味推返光啲囉,有得校嘛

270

主題

5974

回帖

22

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
658139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-4 22:35 | 顯示全部樓層
上Rtings.com搵!

5317

主題

5萬

回帖

1401

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
3528216

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-4 23:32 | 顯示全部樓層
hugo屋企都係用lg, 佢話會返去copy個setting比你呢~
「小瑟」是一名永遠的入門玩家, 對"電影, 音樂, 影音"等玩意永遠雀躍?
為了可以將這個毒海無涯信念推展出去, 建立了這個『毒人唔洗本的影音娛樂資訊平台
Post76玩樂網

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-5 09:53 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2026-5-4 23:32
hugo屋企都係用lg, 佢話會返去copy個setting比你呢~

嘩, 正呀! 唔該哂. 過幾日裝機, 等 hugo 哥資料.

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表