設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 2748|回覆: 21

[4K/8K電視] LG G5 畫質設定建議

[複製鏈接]

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-4-30 16:27 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
小弟應該快入手G5, 各位 LG G5 用家,請問你地部G5 用緊邊個picture mode 睇片同Netflix 劇? Standard, cinema, sports, game optimizer, Vivid, filmmaker…,,

雖然Youtube 有唔少G5 畫質設定教學,但亦想睇下各位有冇建議或有片可以分享, 例如用乜嘢picture mode, brightness, contrast, color 點set,…..THX

PS: 我之前在某舖見到G5 用filmmaker mode 畫面灰灰暗暗,完全唔鮮艷亦唔自然或柔和,聽講佢係製作電影嘅人用,原汁原味,不過個人覺得畫汁冇吸引力. 有冇人用緊 filmmaker mode?

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-4-30 16:41 來自手機 | 顯示全部樓層
唔好理咩mode, 啱自己對眼睇嘅、就係啱mode

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-4-30 17:21 | 顯示全部樓層
咩野模式都唔及自己對眼同對畫質要求,所以我係用個人化影像模式!
你去影像模式選擇個人化影像,跟住AI 會順你要求一步步咁設定你喜好嘅模式.

WhatsApp Image 2026-04-30.1.jpeg

WhatsApp Image 2026-04-30.2.jpeg

WhatsApp Image 2026-04-30.3.jpeg

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 非常認同呀。

查看全部評分

213

主題

1340

回帖

3

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
430069
發表於 2026-5-1 21:11 | 顯示全部樓層
我用filmmaker mode睇戲,所有優化/省電功能全關,只跟據環境調莭OLED面板亮度,睇得順眼舒服唔覺有問題。
有人鐘意光,有人鐘意暗,有人鐘意味精,有人鐘意自然,電視係自己既,自己睇得舒服就得。

IMG_2783.jpg

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 非常認同呀。

查看全部評分

Sony VW500ES, LG OLED83G5,
Magnetar UDP900 MK2, Panasonic UB9000
Anthem AVM90, Krell Evolution 3250e, KAV-2250, Sunfire TGA-7401
Ken Kreisel K700 Pro, KS700, DXD-500 DUO

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-4 09:47 | 顯示全部樓層
早晨

想請教一下有無師兄用緊zidoo加G5
有無方法係一開電視,吾會自動彈去個HDMI 4位置
之前試過會自動著埋部zidoo,玩左一輪個Simplink (HDMI-CEC)終於吾會連動,吾知係邊設定
想一開機就係睇電視臺
網上見到有個咩 auto device detection?

Thanks.
auto detect.jpg
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-4 11:17 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-4 09:47
早晨

想請教一下有無師兄用緊zidoo加G5

以Sony計,熄機前、撳咗去電視台,再著機就會係電視台

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 謝謝回覆,今晚試下先.

查看全部評分

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-4 12:11 | 顯示全部樓層
有關 LG G5 自動消印功能:

請問是否用 自動消印功能 (OLED Care Setting), 必須要弁 Energy Saving 功能? 但好多 Youtuber講解G5 畫質設定, 佢地會熄左Energy Saving, 因為開左Energy Saving畫面會灰D暗D,
咁仲點做自動消印功能? 你地有開 Energy Saving 功能嗎?

片中1:50


45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-4 12:15 來自手機 | 顯示全部樓層
仲有個setting 我都唔係好理解,叫減少藍光,開咗有啲功能會無得set

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-4 12:17 來自手機 | 顯示全部樓層
MM622 發表於 2026-5-4 12:11
有關 LG G5 自動消印功能:

請問是否用 自動消印功能 (OLED Care Setting), 必須要弁 Energy Saving 功能?  ...

自行開個screen saver唔會好啲咩!?

226

主題

1640

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
285133

76 榮譽忠義勲章76-FC 藍寶石勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-4 12:22 | 顯示全部樓層
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表