設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: quntinchan007

[請教] Apple TV 4K 高清盒仔出問題

[複製鏈接]

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 11:40 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 11:19
師兄意思系可能碟機聲畫分家影響到個盒子?

調轉,係俾個機頂盒影響到,但如果機頂盒係平果,呢個情況好少發生

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 11:50 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 10:42
好耐,`Onkyo PR SC5530, 但肯定出到4 K,因為之前部BDP未用聲畫分家時系用sub out,聲畫都無問題! ...

唔係應該用 main 或 zone 2 咖咩?
點解會用 sub 咖?

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 12:03 來自手機 | 顯示全部樓層
其實 閣下祗係換咗投影機,換機之前係冇問題嘅,假設部投影機淨係得一條HDMI攞訊號出畫面,咁是但插一個窿已經ok, avm及其他嘢乜都唔郁,已經得喇

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-8 23:17 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-8 11:37
介唔介意講係咩品牌嘅光碟機?

DpBlue, 大陸機!

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-8 23:23 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-8 11:50
唔係應該用 main 或 zone 2 咖咩?
點解會用 sub 咖?

我的意思系從BDP的sub到AMP,因為它可以用audio only

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-9 11:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-9 12:38 編輯

影碟機用緊咩 HDMI線 嚟聲畫分離?
人生如戲、戲如人生,箇中情節、何須認真

0

主題

85

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
48016
發表於 2026-5-9 18:20 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 23:23
我的意思系從BDP的sub到AMP,因為它可以用audio only

師兄問題解決未?照計Apple盒單一插上去試如果冇問題,跟住插返第二部player,應該有結果?

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-10 01:02 | 顯示全部樓層
本帖最後由 quntinchan007 於 2026-5-10 01:09 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-5-9 11:20
影碟機用緊咩 HDMI線 嚟聲畫分離?


應該系大陸線,25‘有認證8 K係Amazon買,條出聲線系Audioquest vodka, 部AMP用緊條舊光纖,試過放碟機可以出4 K

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-10 01:05 | 顯示全部樓層
KT3 發表於 2026-5-9 18:20
師兄問題解決未?照計Apple盒單一插上去試如果冇問題,跟住插返第二部player,應該有結果? ...

未,今天才有時間再試!

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-10 01:12 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-8 12:03
其實 閣下祗係換咗投影機,換機之前係冇問題嘅,假設部投影機淨係得一條HDMI攞訊號出畫面,咁是但插一個窿 ...

唉呀,師兄我吾咁肯定因為之前用緊燈膽機只能睇到1080p,一路都冇試過播放4K
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表