設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: quntinchan007

[請教] Apple TV 4K 高清盒仔出問題

[複製鏈接]

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 07:56 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 01:24
但係我的萍果TV插AMP再出投影,系咪要試插系部AMP的HDMI位?

你之前點插咖?

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-8 09:49 | 顯示全部樓層

你好,我一路都係經AMP出投影,而BDP聲畫分家,CDP就無用HDMI!

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 10:05 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 09:49
你好,我一路都係經AMP出投影,而BDP聲畫分家,CDP就無用HDMI!

部AVM用咗幾耐?

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-8 10:42 | 顯示全部樓層

好耐,`Onkyo PR SC5530, 但肯定出到4 K,因為之前部BDP未用聲畫分家時系用sub out,聲畫都無問題! IMG_0095.jpeg

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 10:54 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 10:42
好耐,`Onkyo PR SC5530, 但肯定出到4 K,因為之前部BDP未用聲畫分家時系用sub out,聲畫都無問題! ...

試吓淨係用一條HDMI由碟機去擴音機、出咗聲同畫先,唔好玩聲畫分家住

0

主題

85

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
48016
發表於 2026-5-8 11:15 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 10:42
好耐,`Onkyo PR SC5530, 但肯定出到4 K,因為之前部BDP未用聲畫分家時系用sub out,聲畫都無問題! ...

跟返Leo師兄所講淨係插碟機試咗先,不過記得斷電小心掹插!我以前都用過安橋機,掹掹插插燒埋嗰個HDMI版?

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

4

主題

33

回帖

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
5733
 樓主| 發表於 2026-5-8 11:19 | 顯示全部樓層
KT3 發表於 2026-5-8 11:15
跟返Leo師兄所講淨係插碟機試咗先,不過記得斷電小心掹插!我以前都用過安橋機,掹掹插插燒埋嗰個HDMI版 ...

師兄意思系可能碟機聲畫分家影響到個盒子?

0

主題

85

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
48016
發表於 2026-5-8 11:24 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 11:19
師兄意思系可能碟機聲畫分家影響到個盒子?

主要我覺得係幾部機HDMI不相容,或者上面師兄所講cec 的問題

0

主題

85

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
48016
發表於 2026-5-8 11:27 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 11:19
師兄意思系可能碟機聲畫分家影響到個盒子?

至於聲畫分家影音設定,可能要等其他師兄答

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-8 11:37 來自手機 | 顯示全部樓層
quntinchan007 發表於 2026-5-8 11:19
師兄意思系可能碟機聲畫分家影響到個盒子?

介唔介意講係咩品牌嘅光碟機?
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表