Atmos天空喇叭
本帖最後由 CheungWaiM@G 於 2026-6-9 14:11 編輯裝修,因電視同梳化只有2.6米想 係燈槽加天花喇叭,5.1.6 或5.1.4,有冇人可以提供安裝位置 梳發貼背(牆) 天空4隻, 梳發離背(牆) 0.3米或以上, 玩6隻分離度才明顯 建議唔好咁貪心玩4隻或者6隻天花先,多唔代表好,
如果要預線可以叫師傅放定4條喇叭線上燈橹上面先,裝住兩隻先睇吓效果先再決定加唔加都未遲,
樓底幾高?想用咩喇叭? 茶母 發表於 2026-6-9 15:10
建議唔好咁貪心玩4隻或者6隻天花先,多唔代表好,
如果要預線可以叫師傅放定4條喇叭線上燈橹上面先,裝住 ...
本身也用緊6隻hivi,不過新屋裝修想整靚d 本帖最後由 茶母 於 2026-6-10 00:34 編輯
CheungWaiM@G 發表於 2026-6-9 21:22
本身也用緊6隻hivi,不過新屋裝修想整靚d
呢喲天花喇叭要響燈槽開窿跟住成隻裝上去,要留意上面夠唔夠深,
最好搵喲高音單元可以轉角度,易啲校聲,
重有想好聲最好上面加吸音物料,咁會好聲好多
(天花喇叭做Atmos用家經驗) 最新設計圖,尾一對放在吊櫃底,玩5.1.4算 CheungWaiM@G 發表於 2026-6-10 14:34
最新設計圖,尾一對放在吊櫃底,玩5.1.4算
看到這張圖, 反而櫃門要處理一下, 易因低頻產生共震, 拍拍聲
可以用防震膠粒, 膠邊等
fishbone8822 發表於 2026-6-10 14:46
看到這張圖, 反而櫃門要處理一下, 易因低頻產生共震, 拍拍聲
可以用防震膠粒, 膠邊等
唔該 CheungWaiM@G 發表於 2026-6-10 14:34
最新設計圖,尾一對放在吊櫃底,玩5.1.4算
如果師兄冇咗後便嗰個櫃,我覺得擺四隻係冇乜問題,但係你嘅情況我覺得可能擺兩隻可能好啲,因為高低得太緊要,好大機會會鴛鴦聲,你攞隻杜比demo碟,試吓直升機嗰個demo你就知我講咩 本帖最後由 luckyperson 於 2026-6-11 12:54 編輯
小弟認為影像比多道聲響重要。有atmos/auro-3D聲道的電影相對大約500,000套現存電影只佔極小數。我重看最多的電影都是不超過兩聲道的(新不如舊)。兩聲道歌曲更是我主要精神糧食。
話雖如此,我也在家小屋自建7.1.4裝置(兩人合建會好點)FF看聲響好的渣電影。
