CheungWaiM@G 發表於 2026-6-9 13:30

Atmos天空喇叭

本帖最後由 CheungWaiM@G 於 2026-6-9 14:11 編輯

裝修,因電視同梳化只有2.6米想 係燈槽加天花喇叭,5.1.6 或5.1.4,有冇人可以提供安裝位置

fishbone8822 發表於 2026-6-9 14:19

梳發貼背(牆) 天空4隻, 梳發離背(牆) 0.3米或以上, 玩6隻分離度才明顯

茶母 發表於 2026-6-9 15:10

建議唔好咁貪心玩4隻或者6隻天花先,多唔代表好,

如果要預線可以叫師傅放定4條喇叭線上燈橹上面先,裝住兩隻先睇吓效果先再決定加唔加都未遲,

樓底幾高?想用咩喇叭?

CheungWaiM@G 發表於 2026-6-9 21:22

茶母 發表於 2026-6-9 15:10
建議唔好咁貪心玩4隻或者6隻天花先,多唔代表好,

如果要預線可以叫師傅放定4條喇叭線上燈橹上面先,裝住 ...

本身也用緊6隻hivi,不過新屋裝修想整靚d

茶母 發表於 2026-6-10 00:25

本帖最後由 茶母 於 2026-6-10 00:34 編輯

CheungWaiM@G 發表於 2026-6-9 21:22
本身也用緊6隻hivi,不過新屋裝修想整靚d

呢喲天花喇叭要響燈槽開窿跟住成隻裝上去,要留意上面夠唔夠深,

最好搵喲高音單元可以轉角度,易啲校聲,

重有想好聲最好上面加吸音物料,咁會好聲好多

(天花喇叭做Atmos用家經驗)

CheungWaiM@G 發表於 2026-6-10 14:34

最新設計圖,尾一對放在吊櫃底,玩5.1.4算

fishbone8822 發表於 2026-6-10 14:46

CheungWaiM@G 發表於 2026-6-10 14:34
最新設計圖,尾一對放在吊櫃底,玩5.1.4算

看到這張圖, 反而櫃門要處理一下, 易因低頻產生共震, 拍拍聲

可以用防震膠粒, 膠邊等

CheungWaiM@G 發表於 2026-6-10 15:41

fishbone8822 發表於 2026-6-10 14:46
看到這張圖, 反而櫃門要處理一下, 易因低頻產生共震, 拍拍聲

可以用防震膠粒, 膠邊等


唔該

AskaLung@FB 發表於 2026-6-10 16:51

CheungWaiM@G 發表於 2026-6-10 14:34
最新設計圖,尾一對放在吊櫃底,玩5.1.4算

如果師兄冇咗後便嗰個櫃,我覺得擺四隻係冇乜問題,但係你嘅情況我覺得可能擺兩隻可能好啲,因為高低得太緊要,好大機會會鴛鴦聲,你攞隻杜比demo碟,試吓直升機嗰個demo你就知我講咩

luckyperson 發表於 2026-6-11 12:31

本帖最後由 luckyperson 於 2026-6-11 12:54 編輯

小弟認為影像比多道聲響重要。有atmos/auro-3D聲道的電影相對大約500,000套現存電影只佔極小數。我重看最多的電影都是不超過兩聲道的(新不如舊)。兩聲道歌曲更是我主要精神糧食。
話雖如此,我也在家小屋自建7.1.4裝置(兩人合建會好點)FF看聲響好的渣電影。
頁: [1] 2 3
查看完整版本: Atmos天空喇叭

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。