MDLP 發表於 2026-6-12 22:28
裝修佬話
吓.....十幾萬㗎.....咁我劏得你少😂😂😂
個裝修佬啲片幾好笑,講嘢有少少mean,但又會抽自己水,
不過望個客個setup,就算唔開聲,你都會知點都唔會衰聲,
至少擺位正常合理,唔會貪心放太多嘢入去
茶母 發表於 2026-6-12 18:35
https://youtu.be/10STyjCgSpE?si=nuNiUvWZCtkJIXqk
俾樓主參考吓,呢個師兄情況同你差唔多,但都係一對天 ...
裝修佬好笑,視聽距離咁短用座地更係勁啦,攬住喇叭重勁嫁{:6_176:}
koo9726 發表於 2026-6-14 20:56
裝修佬好笑,視聽距離咁短用座地更係勁啦,攬住喇叭重勁嫁
係呀,咁近嘅距離都知道呢位師兄係注重視覺效果多過聽覺嘅效果😂
AskaLung@FB 發表於 2026-6-16 11:39
係呀,咁近嘅距離都知道呢位師兄係注重視覺效果多過聽覺嘅效果😂
咁近睇咁大尺寸唔頭暈乜都得{:6_168:}
本帖最後由 lovemanman 於 2026-6-17 17:32 編輯
其實我未有最後方案,因為傢仳俬公司還未有結構圖出
