hangshun 發表於 2026-6-6 00:04
我未更新前在youtube左上按紅色咪(如附圖),對住遙控講就收到音,更新後現在發現要直接在遙控器上按住中間 ...
都係用到,冇所謂喇,最嘔血係新韌體騎刧咗我套聲棍嘅操控,要用返實體遙控先調到隻低音
電視機中間底部有粒左右推的掣,那是開關咪的掣。
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-6 19:53 編輯
commail 發表於 2026-6-6 10:24
電視機中間底部有粒左右推的掣,那是開關咪的掣。
B9應該冇呢個掣,又搵吓先
搵過、冇喎
LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 09:31
都係用到,冇所謂喇,最嘔血係新韌體騎刧咗我套聲棍嘅操控,要用返實體遙控先調到隻低音 ...
咁就麻煩啲啦........
LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 17:42
B9應該冇呢個掣,又搵吓先
搵過、冇喎
我都揾過,係無呢個掣
hangshun 發表於 2026-6-6 22:03
我都揾過,係無呢個掣
🤝
hangshun 發表於 2026-6-6 22:01
咁就麻煩啲啦........
冇新款(Sony)聲棍配合、形同廢物,所以我唔用嗰個程式
https://www.sony.com.hk/zh/electronics/support/articles/00225730
我用B7都有這粒掣https://www.sony.com/articleimage/servlet/servlet.FileDownload?file=0155F0000082tAwQAI
commail 發表於 2026-6-7 09:33
https://www.sony.com.hk/zh/electronics/support/articles/00225730
我用B7都有這粒掣
咁可能 B9 係喺側邊
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-7 13:47 編輯
hangshun 發表於 2026-6-6 22:03
我都揾過,係無呢個掣
B9 應該喺 HDMI 輸入嗰邊、呢個位
