LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 09:31

hangshun 發表於 2026-6-6 00:04
我未更新前在youtube左上按紅色咪(如附圖),對住遙控講就收到音,更新後現在發現要直接在遙控器上按住中間 ...

都係用到,冇所謂喇,最嘔血係新韌體騎刧咗我套聲棍嘅操控,要用返實體遙控先調到隻低音

commail 發表於 2026-6-6 10:24

電視機中間底部有粒左右推的掣,那是開關咪的掣。

LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 17:42

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-6 19:53 編輯

commail 發表於 2026-6-6 10:24
電視機中間底部有粒左右推的掣,那是開關咪的掣。

B9應該冇呢個掣,又搵吓先

搵過、冇喎

hangshun 發表於 2026-6-6 22:01

LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 09:31
都係用到,冇所謂喇,最嘔血係新韌體騎刧咗我套聲棍嘅操控,要用返實體遙控先調到隻低音 ...

咁就麻煩啲啦........

hangshun 發表於 2026-6-6 22:03

LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 17:42
B9應該冇呢個掣,又搵吓先

搵過、冇喎

我都揾過,係無呢個掣

LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 22:28

hangshun 發表於 2026-6-6 22:03
我都揾過,係無呢個掣

🤝

LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 22:30

hangshun 發表於 2026-6-6 22:01
咁就麻煩啲啦........

冇新款(Sony)聲棍配合、形同廢物,所以我唔用嗰個程式

commail 發表於 2026-6-7 09:33

https://www.sony.com.hk/zh/electronics/support/articles/00225730
我用B7都有這粒掣https://www.sony.com/articleimage/servlet/servlet.FileDownload?file=0155F0000082tAwQAI

LeoChin@FB 發表於 2026-6-7 10:32

commail 發表於 2026-6-7 09:33
https://www.sony.com.hk/zh/electronics/support/articles/00225730
我用B7都有這粒掣

咁可能 B9 係喺側邊

LeoChin@FB 發表於 2026-6-7 10:55

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-7 13:47 編輯

hangshun 發表於 2026-6-6 22:03
我都揾過,係無呢個掣

B9 應該喺 HDMI 輸入嗰邊、呢個位
頁: 1 2 [3] 4 5 6
查看完整版本: 今晚Sony TV有更新

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。