小瑟 發表於 2026-6-3 22:30

今晚Sony TV有更新

依家攪緊,頭先睇到應該係直接對應返新嘅soundbar rear 9同sub 9等。可直接連線唔洗用主機。另外仲有D其他更新。

而家搞緊整完再報告有冇問題!😁😁😁

LeoChin@FB 發表於 2026-6-3 22:48

老總、跟得好貼喎

小瑟 發表於 2026-6-3 23:14

咁岩炸,更新完竟然有埋最新的MyCinema功能喎!{:1_328:}

LeoChin@FB 發表於 2026-6-3 23:55

九唔知有冇呢個功能呢?

littlefat69 發表於 2026-6-4 12:52

小瑟 發表於 2026-6-3 23:14
咁岩炸,更新完竟然有埋最新的MyCinema功能喎!

最可惜係a90k 冇份🥲

小瑟 發表於 2026-6-4 18:56

LeoChin@FB 發表於 2026-6-3 23:55
九唔知有冇呢個功能呢?

B90我估都有既~ 我 B8 II都係上年機之麻~

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 18:59

小瑟 發表於 2026-6-4 18:56
B90我估都有既~ 我 B8 II都係上年機之麻~

B9早過 閣下部 B8 II一年呢,一陣返屋企望吓先

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 20:09

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-4 20:56 編輯

小瑟 發表於 2026-6-4 18:56
B90我估都有既~ 我 B8 II都係上年機之麻~

係有,但鎖咗隻超低音喺最大輸出,衰過做女

唯一少少好處係音效好咗少少

小瑟 發表於 2026-6-4 22:22

littlefat69 發表於 2026-6-4 12:52
最可惜係a90k 冇份🥲

舊機有時冇好過有, 因為部機一定會拖慢左~

小瑟 發表於 2026-6-4 22:22

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 20:09
係有,但鎖咗隻超低音喺最大輸出,衰過做女

唯一少少好處係音效好咗少少 ...

我睇畫面都好似靚左DD~{:1_262:}
頁: [1] 2 3 4 5 6
查看完整版本: 今晚Sony TV有更新

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。