本帖最後由 hangshun 於 2026-6-4 22:40 編輯
請問BRAVIA 9更新後有無此些功能呢?因為我剛更新,但看不到你們提及功能.
小瑟 發表於 2026-6-4 22:22
我睇畫面都好似靚左DD~
係,但我分唔到係味因為條線煲熟咗啲嘅分別
hangshun 發表於 2026-6-4 22:38
請問BRAVIA 9更新後有無此些功能呢?因為我剛更新,但看不到你們提及功能.
有,閣下用緊B9?
喺遙距控度撳呢個(MENU)掣、會見到選項
LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 22:46
係,但我分唔到係味因為條線煲熟咗啲嘅分別
用緊HT-A9, 用 my cinema mode, 啲低音冇哂
本帖最後由 hangshun 於 2026-6-5 21:59 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 22:48
有,閣下用緊B9?
喺遙距控度撳呢個(MENU)掣、會見到選項
吾該哂師兄可以用到,但另一個問題又出現,更新了後麥克風存取權被關上打不開,凡並已在設定,私隱,麥克風處進入麥克風存取權被關上選不到.
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-5 22:32 編輯
hangshun 發表於 2026-6-5 21:57
吾該哂師兄可以用到,但另一個問題又出現,更新了後麥克風存取權被關上打不開,凡並已在設定,私隱,麥克風處 ...
我剛剛試咗遙控上個咪,冇問題呀
係咪電視機嗰邊熄咗呀?
喺設定嗰度開返個咪就得
本帖最後由 hangshun 於 2026-6-5 23:15 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 22:24
我剛剛試咗遙控上個咪,冇問題呀
係咪電視機嗰邊熄咗呀?
如附圖在電視設定上麥克風存取權灰咗,選不到.
LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 22:24
我剛剛試咗遙控上個咪,冇問題呀
係咪電視機嗰邊熄咗呀?
凡見你的圖麥克風亦是灰咗
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-5 23:27 編輯
hangshun 發表於 2026-6-5 23:17
凡見你的圖麥克風亦是灰咗
但係、係用到咖,你試吓用遙控嗌吓咪吖。
唔係你提問,我從冇留意呢個設定咖,因為更新前、後,我都有用過
可能‘灰咗’嗰欄係 B9/7 II 先用到呢
本帖最後由 hangshun 於 2026-6-6 00:05 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 23:24
但係、係用到咖,你試吓用遙控嗌吓咪吖。
唔係你提問,我從冇留意呢個設定咖,因為更新前、後,我都有用 ...
我未更新前在youtube左上按紅色咪(如附圖),對住遙控講就收到音,更新後現在發現要直接在遙控器上按住中間收音掣先可收到音.......
