hangshun 發表於 2026-6-4 22:38

本帖最後由 hangshun 於 2026-6-4 22:40 編輯

請問BRAVIA 9更新後有無此些功能呢?因為我剛更新,但看不到你們提及功能.

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 22:46

小瑟 發表於 2026-6-4 22:22
我睇畫面都好似靚左DD~

係,但我分唔到係味因為條線煲熟咗啲嘅分別

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 22:48

hangshun 發表於 2026-6-4 22:38
請問BRAVIA 9更新後有無此些功能呢?因為我剛更新,但看不到你們提及功能.

有,閣下用緊B9?
喺遙距控度撳呢個(MENU)掣、會見到選項

LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 13:29

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 22:46
係,但我分唔到係味因為條線煲熟咗啲嘅分別

用緊HT-A9, 用 my cinema mode, 啲低音冇哂

hangshun 發表於 2026-6-5 21:57

本帖最後由 hangshun 於 2026-6-5 21:59 編輯

LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 22:48
有,閣下用緊B9?
喺遙距控度撳呢個(MENU)掣、會見到選項

吾該哂師兄可以用到,但另一個問題又出現,更新了後麥克風存取權被關上打不開,凡並已在設定,私隱,麥克風處進入麥克風存取權被關上選不到.





LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 22:24

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-5 22:32 編輯

hangshun 發表於 2026-6-5 21:57
吾該哂師兄可以用到,但另一個問題又出現,更新了後麥克風存取權被關上打不開,凡並已在設定,私隱,麥克風處 ...

我剛剛試咗遙控上個咪,冇問題呀

係咪電視機嗰邊熄咗呀?

喺設定嗰度開返個咪就得

hangshun 發表於 2026-6-5 23:14

本帖最後由 hangshun 於 2026-6-5 23:15 編輯

LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 22:24
我剛剛試咗遙控上個咪,冇問題呀

係咪電視機嗰邊熄咗呀?


如附圖在電視設定上麥克風存取權灰咗,選不到.

hangshun 發表於 2026-6-5 23:17

LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 22:24
我剛剛試咗遙控上個咪,冇問題呀

係咪電視機嗰邊熄咗呀?


凡見你的圖麥克風亦是灰咗

LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 23:24

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-5 23:27 編輯

hangshun 發表於 2026-6-5 23:17
凡見你的圖麥克風亦是灰咗

但係、係用到咖,你試吓用遙控嗌吓咪吖。
唔係你提問,我從冇留意呢個設定咖,因為更新前、後,我都有用過
可能‘灰咗’嗰欄係 B9/7 II 先用到呢

hangshun 發表於 2026-6-6 00:04

本帖最後由 hangshun 於 2026-6-6 00:05 編輯

LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 23:24
但係、係用到咖,你試吓用遙控嗌吓咪吖。
唔係你提問,我從冇留意呢個設定咖,因為更新前、後,我都有用 ...

我未更新前在youtube左上按紅色咪(如附圖),對住遙控講就收到音,更新後現在發現要直接在遙控器上按住中間收音掣先可收到音.......
頁: 1 [2] 3 4 5 6
查看完整版本: 今晚Sony TV有更新

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。