琴日都係咸片睇左50"7ii,最後都係揀返55”8ii 撲鎚(7ii啲顔色睇唔慣,紅色太過火,返而8ii嚟得自然,二來7ii 55"未有,店員話售價都唔會平得去邊,另話8ii有可能會加返價添)
LeoChin@FB 發表於 2026-6-12 17:08
(最後嗰句)唔係啩!?
有緣人 {:1_338:}
用左2日, 佢個default setting SDR & HDR brightness 係set到max....
我覺得太光, 好似開左燈一樣, 暫時調番做約75%
另外有無setting 建議?
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-15 11:30 編輯
mistaleung 發表於 2026-6-15 11:09
用左2日, 佢個default setting SDR & HDR brightness 係set到max....
我覺得太光, 好似開左燈一樣, 暫時調 ...
原裝設定光度係喺最大嘅,按自己需要、撳返低啲光度就可以
而且、我用B9, 同 B8 II、完全兩回事
LeoChin@FB 發表於 2026-6-14 17:32
奧海城咸片有擺,真係幾靚
thx. 得閒行過去昅吓先
已收貨...要等sony上嚟開箱
(而家買電視係要廠開箱,唔可以自己開嗎🤔話有乜嘢唔負責)
fai514 發表於 2026-6-17 08:29
已收貨...要等sony上嚟開箱
(而家買電視係要廠開箱,唔可以自己開嗎🤔話有乜嘢唔負責) ...
忍多陣啦,真係唔好自助餐呀
