fai514 發表於 2026-6-15 08:24

琴日都係咸片睇左50"7ii,最後都係揀返55”8ii 撲鎚(7ii啲顔色睇唔慣,紅色太過火,返而8ii嚟得自然,二來7ii 55"未有,店員話售價都唔會平得去邊,另話8ii有可能會加返價添)

mistaleung 發表於 2026-6-15 11:06

LeoChin@FB 發表於 2026-6-12 17:08
(最後嗰句)唔係啩!?

有緣人 {:1_338:}

mistaleung 發表於 2026-6-15 11:09

用左2日, 佢個default setting SDR & HDR brightness 係set到max....
我覺得太光, 好似開左燈一樣, 暫時調番做約75%

另外有無setting 建議?

LeoChin@FB 發表於 2026-6-15 11:12

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-15 11:30 編輯

mistaleung 發表於 2026-6-15 11:09
用左2日, 佢個default setting SDR & HDR brightness 係set到max....
我覺得太光, 好似開左燈一樣, 暫時調 ...

原裝設定光度係喺最大嘅,按自己需要、撳返低啲光度就可以
而且、我用B9, 同 B8 II、完全兩回事

gamma 發表於 2026-6-15 14:18

LeoChin@FB 發表於 2026-6-14 17:32
奧海城咸片有擺,真係幾靚

thx. 得閒行過去昅吓先

fai514 發表於 2026-6-17 08:29

已收貨...要等sony上嚟開箱
(而家買電視係要廠開箱,唔可以自己開嗎🤔話有乜嘢唔負責)

LeoChin@FB 發表於 2026-6-17 11:03

fai514 發表於 2026-6-17 08:29
已收貨...要等sony上嚟開箱
(而家買電視係要廠開箱,唔可以自己開嗎🤔話有乜嘢唔負責) ...

忍多陣啦,真係唔好自助餐呀
頁: 1 2 3 4 5 6 [7]
查看完整版本: 最後の純血旗艦:Sony BRAVIA 9 II 實測

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。