LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 23:17

神武光輝 發表於 2026-6-6 23:10
經過觀察評論各樣,最後落單B8MII,B9MII強項係光,其它差不多,又冇55吋,所以玩水尾平靚正! ...

55吋而家使唔使萬二蚊呀?

神武光輝 發表於 2026-6-6 23:21

LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 23:17
55吋而家使唔使萬二蚊呀?

AV奶13K

LeoChin@FB 發表於 2026-6-7 00:00

神武光輝 發表於 2026-6-6 23:21
AV奶13K

超抵玩

gamma 發表於 2026-6-7 09:53

神武光輝 發表於 2026-6-6 23:10
經過觀察評論各樣,最後落單B8MII,B9MII強項係光,其它差不多,又冇55吋,所以玩水尾平靚正! ...

我尋晚熄燈睇返the martian, a95k,
martian sky、顏色超靚,絕對冇投訴,不過如果電視窗隔離又鍾意日頭睇戲的話就要揀LED

神武光輝 發表於 2026-6-7 11:44

gamma 發表於 2026-6-7 09:53
我尋晚熄燈睇返the martian, a95k,
martian sky、顏色超靚,絕對冇投訴,不過如果電視窗隔離又鍾意日 ...

我睇其實畫質相差不遠!主要每代光度提高!

RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 00:42

去銅鑼灣睇咗115吋巨型9II,睇一眼已經唔想走,畫面竟然可以真實到咁,面毛都睇得清清楚楚!返屋企用部OLED 睇返同一個地方,所有嘢變曬道具咁。估唔到OLED vs LCD都有輸嘅一日

LeoChin@FB 發表於 2026-6-11 09:45

RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 00:42
去銅鑼灣睇咗115吋巨型9II,睇一眼已經唔想走,畫面竟然可以真實到咁,面毛都睇得清清楚楚!返屋企用部OLED ...

竟然有擺115,真係要去朝吓聖喇

KennethWon@G 發表於 2026-6-11 10:26

本帖最後由 KennethWon@G 於 2026-6-11 10:34 編輯

RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 00:42
去銅鑼灣睇咗115吋巨型9II,睇一眼已經唔想走,畫面竟然可以真實到咁,面毛都睇得清清楚楚!返屋企用部OLED ...

聽埋師兄你嘅形容咁睇嚟今次呢隻 B9ii True RGB 背光技術真係有料到,我尋晚睇到上面有個youtuber嘅另一段 B9ii 嘅 review, 佢裏面個測試同比較好能夠點出個重點,尤其係顏色嘅準確度, 同埋低光狀態下畫面顯示嘅穩定性。

https://youtu.be/gmxfvYcLgF0?si=DDHPw93DghK9kmIh]https://youtu.be/gmxfvYcLgF0?si=DDHPw93DghK9kmIh]

神武光輝 發表於 2026-6-11 12:10

LeoChin@FB 發表於 2026-6-11 09:45
竟然有擺115,真係要去朝吓聖喇

就係睇咗115播哥斯拉,所以去出8ll平常根本不需要太光,睇過可能你都會覺得超正!

RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 12:54

神武光輝 發表於 2026-6-11 12:10
就係睇咗115播哥斯拉,所以去出8ll平常根本不需要太光,睇過可能你都會覺得超正! ...

對比起身,8II偏紅嚴重。同埋雖然8II好清好通透,對比度好高,但睇返套戲嘅場景,蜘蛛俠最後廢墟嘅石頭,115 9II睇真係覺得係石頭,但8II睇就覺得係道具石頭
頁: 1 2 3 4 [5] 6 7
查看完整版本: 最後の純血旗艦:Sony BRAVIA 9 II 實測

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。