神武光輝 發表於 2026-6-6 23:10
經過觀察評論各樣,最後落單B8MII,B9MII強項係光,其它差不多,又冇55吋,所以玩水尾平靚正! ...
55吋而家使唔使萬二蚊呀?
LeoChin@FB 發表於 2026-6-6 23:17
55吋而家使唔使萬二蚊呀?
AV奶13K
神武光輝 發表於 2026-6-6 23:21
AV奶13K
超抵玩
神武光輝 發表於 2026-6-6 23:10
經過觀察評論各樣,最後落單B8MII,B9MII強項係光,其它差不多,又冇55吋,所以玩水尾平靚正! ...
我尋晚熄燈睇返the martian, a95k,
martian sky、顏色超靚,絕對冇投訴,不過如果電視窗隔離又鍾意日頭睇戲的話就要揀LED
gamma 發表於 2026-6-7 09:53
我尋晚熄燈睇返the martian, a95k,
martian sky、顏色超靚,絕對冇投訴,不過如果電視窗隔離又鍾意日 ...
我睇其實畫質相差不遠!主要每代光度提高!
去銅鑼灣睇咗115吋巨型9II,睇一眼已經唔想走,畫面竟然可以真實到咁,面毛都睇得清清楚楚!返屋企用部OLED 睇返同一個地方,所有嘢變曬道具咁。估唔到OLED vs LCD都有輸嘅一日
RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 00:42
去銅鑼灣睇咗115吋巨型9II,睇一眼已經唔想走,畫面竟然可以真實到咁,面毛都睇得清清楚楚!返屋企用部OLED ...
竟然有擺115,真係要去朝吓聖喇
本帖最後由 KennethWon@G 於 2026-6-11 10:34 編輯
RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 00:42
去銅鑼灣睇咗115吋巨型9II,睇一眼已經唔想走,畫面竟然可以真實到咁,面毛都睇得清清楚楚!返屋企用部OLED ...
聽埋師兄你嘅形容咁睇嚟今次呢隻 B9ii True RGB 背光技術真係有料到,我尋晚睇到上面有個youtuber嘅另一段 B9ii 嘅 review, 佢裏面個測試同比較好能夠點出個重點,尤其係顏色嘅準確度, 同埋低光狀態下畫面顯示嘅穩定性。
https://youtu.be/gmxfvYcLgF0?si=DDHPw93DghK9kmIh]https://youtu.be/gmxfvYcLgF0?si=DDHPw93DghK9kmIh]
LeoChin@FB 發表於 2026-6-11 09:45
竟然有擺115,真係要去朝吓聖喇
就係睇咗115播哥斯拉,所以去出8ll平常根本不需要太光,睇過可能你都會覺得超正!
神武光輝 發表於 2026-6-11 12:10
就係睇咗115播哥斯拉,所以去出8ll平常根本不需要太光,睇過可能你都會覺得超正! ...
對比起身,8II偏紅嚴重。同埋雖然8II好清好通透,對比度好高,但睇返套戲嘅場景,蜘蛛俠最後廢墟嘅石頭,115 9II睇真係覺得係石頭,但8II睇就覺得係道具石頭
