本帖最後由 神武光輝 於 2026-6-11 14:02 編輯
RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 12:54
對比起身,8II偏紅嚴重。同埋雖然8II好清好通透,對比度好高,但睇返套戲嘅場景,蜘蛛俠最後廢墟嘅石頭, ...
某方面9ll係勁,但冇杜比視像2,出年又要換?8ll平玩,各有所需,在暗光環境下,8ll會效果好D,始終唔夠9ll光,陳列室太光,在家燈光調暗時,差距會小D
我覺得呢兩年唔需要太關注 Dolby Vision 2,啲片源都未 ready,4-5年後再換機嗰時啲片源先會多。
RaymondCheng@FB 發表於 2026-6-11 22:16
我覺得呢兩年唔需要太關注 Dolby Vision 2,啲片源都未 ready,4-5年後再換機嗰時啲片源先會多。 ...
認同! 現時 Dolby Vision 就算擁有 12bit 色深,但現時都未見有邊間廠嘅電視 panel 能夠唔經 tone mapping 而完整直出 Dolby Vision 12bit,更何況 Dolby Vision 2 / 2 max 對 GPU 要求更高的格式。
KennethWon@G 發表於 2026-6-11 23:17
認同! 現時 Dolby Vision 就算擁有 12bit 色深,但現時都未見有邊間廠嘅電視 panel 能夠唔經 tone mappin ...
其實現時啲panel應該都係10bit.12 bit 只可以令image processing 做得好啲. Dv2 小弟認為最大賣點係喺frame rate 度
gamma 發表於 2026-6-12 09:13
其實現時啲panel應該都係10bit.12 bit 只可以令image processing 做得好啲. Dv2 小弟認為最大賣點係喺f ...
Yes! 現時嘅 panel 都只係 10bit,所以若然之後 DV2 推出時而 panel 技術仍然停响 10bit 呢個樽頸位的話,Dolby 只能夠 emphasize 响 frame rate 同流暢度,但到依家 Dolby 都係無响 DV2 提及到 24p judder 問題上有無改善,DV2 响 motion 上只係放响 game and sports。
所以我個人覺得 Dolby 推 DV2 format 嘅目的係考慮商業利益為主要因素。
啱啱訂左Bravia 8 ii, 睇戲都係鐘意absolute 的黑位
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-15 11:39 編輯
mistaleung 發表於 2026-6-12 14:57
啱啱訂左Bravia 8 ii, 睇戲都係鐘意absolute 的黑位
有得揀,我都會要8 II, 唔要 B9,而且 B9 II 現價咁貴,更加唔使諗
LeoChin@FB 發表於 2026-6-12 16:37
有得揀,我都會要8 II, 唔要 9,9 II 現價咁貴,更加唔使諗
結左婚搬左出去已經無玩影音多年, 咁啱部電影壞壞地就趁機換部靚靚OLED, 我仲走去問鋪頭想買A95L, 點知原來已經停產了
(好耐無login post 76, 上一個帖子係2022年最後回覆都係 Leochinching {:1_253:} {:1_253:} )
mistaleung 發表於 2026-6-12 16:54
結左婚搬左出去已經無玩影音多年, 咁啱部電影壞壞地就趁機換部靚靚OLED, 我仲走去問鋪頭想買A95L, 點知 ...
(最後嗰句)唔係啩!?
gamma 發表於 2026-6-2 08:59
上個禮拜旺角經過百老匯順便入去望吓紅色比較差啲,不過可能係片源問題
ps x11 已經冇擺
奧海城咸片有擺,真係幾靚
