今日終於同部用左14年嘅plasma講88, 下晝送黎轉頭師傅上黎裝埋,0死點0光點一take過,好開心。
furanku 發表於 2022-2-14 16:44
今日終於同部用左14年嘅plasma講88, 下晝送黎轉頭師傅上黎裝埋,0死點0光點一take過,好開心。 ...
Congratulations c hing 一 take ok ~
你一定會愛上A90j 的!
我都喺入咗a90j同P記plasma講88!
{:1_338:}
呢條廣告片,試 OLED 超靚
https://youtu.be/kgvLYo_ay2M
港版出咗VRR固件更新啦{:1_351:}
65寸:港幣9000{:6_136:}邊度買呀?
想問E家A90J 55吋賣幾錢左右?
謝謝
