Ching,可唔可以都pm埋个setting畀我啊,唔該。thx
Ching,可唔可以都pm埋个setting畀我,想體驗下950A真正另一面,唔該,謝謝你
alexischan 發表於 2021-10-2 15:20
岩岩都入左手?,可以麻煩師兄分享EQ setting嗎,謝謝??
岩岩都入左手?,可以麻煩師兄分享EQ setting嗎!
謝謝你
JimLam@FB 發表於 2021-11-12 15:29
岩岩都入左手?,可以麻煩師兄分享EQ setting嗎!
謝謝你
回覆咗大家啦~ 有空試下啦{:12_751:}
avgod 發表於 2021-11-14 23:52
回覆咗大家啦~ 有空試下啦
可否PM小弟?
THX
可否pm埋我,玩左1個月 感覺都唔太順
請問q950a 點樣check 條bar 出到Atoms?開始播片唔見個mon show 字樣,sony x90j駁appletv4k,soundbar earc 駁電視
Ching,可唔可以都pm埋个setting畀我啊,唔該。thx
新腳架又幾好聲
