設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 1416|回覆: 11

老人院 - 陳奕迅 FEAR and DREAMS 演唱會4K 聲軌是否有問題

[複製鏈接]

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-6-3 18:16 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 kingyan 於 2026-6-3 18:22 編輯

陳奕迅 FEAR and DREAMS 演唱會 聲軌是否有問題,
不論用Atmos, DTS-HD 中置都係冇聲, 究竟乜解救
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

 樓主| 發表於 2026-6-3 19:07 | 顯示全部樓層
唔通有D咩特別科技Magnetar 解不了

85

主題

2980

回帖

1

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
146841
發表於 2026-6-4 22:03 來自手機 | 顯示全部樓層
我喺facebook見到有其他師兄都話隻碟中置喇叭冇聲

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

 樓主| 發表於 2026-6-5 02:49 | 顯示全部樓層
littlefat69 發表於 2026-6-4 22:03
我喺facebook見到有其他師兄都話隻碟中置喇叭冇聲

有冇講咩原因?
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

85

主題

2980

回帖

1

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
146841
發表於 2026-6-5 05:25 來自手機 | 顯示全部樓層
kingyan 發表於 2026-6-5 02:49
有冇講咩原因?

https://www.facebook.com/share/p/1NXG67cbDy/
1000071126.png

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

 樓主| 發表於 2026-6-5 10:45 | 顯示全部樓層
littlefat69 發表於 2026-6-5 05:25
https://www.facebook.com/share/p/1NXG67cbDy/

真係第一次預Atmos同 DTS-HD 中置都係冇聲, 由其DTS-HD特別衰聲, 即是變4.1,
我估唔係好多人即時聽得出這問題
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

 樓主| 發表於 2026-6-5 10:51 | 顯示全部樓層
咁係錯誤還是特登, 仲有又話係12bit色, 我見我部機顯示係10bit又乜原因呢?
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

 樓主| 發表於 2026-6-5 11:07 | 顯示全部樓層
有冇師兄有blu-ray版, 是否都係中置冇聲?
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

85

主題

2980

回帖

1

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
146841
發表於 2026-6-5 14:33 來自手機 | 顯示全部樓層
kingyan 發表於 2026-6-5 10:45
真係第一次預Atmos同 DTS-HD 中置都係冇聲, 由其DTS-HD特別衰聲, 即是變4.1,
我估唔係好多人即時聽得出 ...

我因為係用部cheap cheap sony HT-A9 , 用電視機做中置喇叭, 佢就算中字冇出聲都會幫我搞到中置喇叭有聲, 所以我都唔清楚, 要其他師兄幫手解答

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章

 樓主| 發表於 2026-6-5 15:31 | 顯示全部樓層
littlefat69 發表於 2026-6-5 14:33
我因為係用部cheap cheap sony HT-A9 , 用電視機做中置喇叭, 佢就算中字冇出聲都會幫我搞到中置喇叭有 ...

sony HT-A9都好多人用
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表