設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 1838|回覆: 7

[影音配件] 這是HDMI 的連動作用嗎?

[複製鏈接]

61

主題

240

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
89282

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-27 18:26 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 AV仔 於 2026-5-28 03:37 編輯

最近出現一個問題,之前似乎沒有的。

我的藍光機,now tv,電視盒子,一直都是透過HDMI 選擇器上電視的,
之前唔多覺,但近來就出現了,HDMI 選擇器唔用時是關機狀態的。

咁最近發現我開電視時,now tv又跟住開,我熄電視,佢又跟住熄,
我初時以為是紅外線訊號一樣而相碰,可是兩樣嘢都不是新返嚟的,
都幾年架啦,以前唔覺咁架喎。

後來我覺得係HDMI 連動嘅作用,但係之前又無架!而HDMI 選擇器又待機狀態添!

唔明點解囉!

補充一下,部電視係另外連住sound bar的,
開住ARC, 不過己經咁樣連咗一年多啦,
係最近先出現呢個POST講嘅問題。

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-27 19:02 來自手機 | 顯示全部樓層
可能你有HDMI嗰啲裝置,其中一個可能近期upgrade過software,

61

主題

240

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
89282

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-28 03:35 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-27 19:02
可能你有HDMI嗰啲裝置,其中一個可能近期upgrade過software,

佢地之間隔住個HDMI 選擇器,而選擇器又係待機模式,
都會觸發到?

補充一下,部電視係另外連住sound bar的,
開住ARC, 不過己經咁樣連咗一年多啦,
係最近先出現呢個POST講嘅問題。

1

主題

146

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69937
發表於 2026-5-28 13:41 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-28 13:48 編輯

原因不用深究。平時關掉tv box電源即可(可搖控或手動開關box供電來源)。
時間改變一切。以前經驗不可作準。

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 非常認同呀。

查看全部評分

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-28 13:44 來自手機 | 顯示全部樓層
luckyperson 發表於 2026-5-28 13:41
原因不用深究。平時關掉tv box電源即可(可搖控或手動開關box電源)。
時間改變一切。以前經驗不可作準。 ...

冇錯,我而家捉到隻鬼:小雲。
熄電視之前、熄咗佢先,所有異狀消失

33

主題

2483

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
382791

76 榮譽忠義勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-28 14:59 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-28 13:44
冇錯,我而家捉到隻鬼:小雲。
熄電視之前、熄咗佢先,所有異狀消失

是否CEC作怪?

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-28 15:06 來自手機 | 顯示全部樓層
快活人 發表於 2026-5-28 14:59
是否CEC作怪?

係,熄咗小雲嘅CEC就冇嘢喇

61

主題

240

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
89282

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2026-5-28 19:04 | 顯示全部樓層
luckyperson 發表於 2026-5-28 13:41
原因不用深究。平時關掉tv box電源即可(可搖控或手動開關box供電來源)。
時間改變一切。以前經驗不可作準 ...

咁就變咗唔係所有嘢都可以用遙控,
變返復古,要手動開機,斷電開機㥆要等佢boot.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表