設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
12
返回列表 發新帖
樓主: hang2132

[請教] 電視螢幕黑色邊緣位有個印? (圖)

[複製鏈接]

1

主題

146

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69937
發表於 2026-5-27 12:56 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-27 13:04 編輯

不買OLED電視又多一原因,除了burn-in及低於500 nits (full view)/2000 nits (10% window)。

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-27 14:00 來自手機 | 顯示全部樓層
唔知oled抑或miniled 嘅面板貴,65吋miniled $13xxx另加人工$13xx, 保養期內免運費,樓主請參考

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-27 14:37 來自手機 | 顯示全部樓層
NOVOICE 發表於 2026-5-27 12:38
專業有禮的 LG 師傅在大約半年前,免費更換了本人屋企的整個 TV PANEL 面板之後,當時我表示擔心過了保養 ...

邊有可能唔搣膠紙咖,不如搵把風扇吹住佢好過喇

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-27 15:34 | 顯示全部樓層
NOVOICE 發表於 2026-5-27 12:38
專業有禮的 LG 師傅在大約半年前,免費更換了本人屋企的整個 TV PANEL 面板之後,當時我表示擔心過了保養 ...

如果夏天潮濕, 夜晚熄左冷氣後馬上開抽濕機直到第二朝 (7 to 8 小時). 一星期4次

4

主題

100

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
105921
發表於 2026-5-27 16:34 來自手機 | 顯示全部樓層
即係用得oled, 每次熄咗冷氣就要開抽濕? 咁好煩啫

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 非常認同呀。

查看全部評分

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-27 18:20 | 顯示全部樓層
師傅送機安裝時同我講,機面塊透明保護膠紙,如果唔撕開,會影響散熱。

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 冇可能唔搣

查看全部評分

TV LG 55LW6500
Amp Marantz SR8012
BDP OPPO105D PS3
FS Elac407
CS Elac241.2
RS KEF 301
SUB 威力登1000



威力登1000

5317

主題

5萬

回帖

1401

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
3528216

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-6-16 17:53 | 顯示全部樓層
師兄, 呢個情況好多原因, 不過邊緣有野壓過都可能係其中之一, 仲有像素位移, 螢幕運作時嘅熱脹冷縮,邊緣位置都可能會出現呢D物理波浪紋, 不過一般都唔會咁遲先出現的. 但我估呢D位都冇得維修的, 因為 OLED係成塊過的, 呢D冇得局部維修的~ 正常使用之下如果冇放大到就只可以當睇唔到呢~
「小瑟」是一名永遠的入門玩家, 對"電影, 音樂, 影音"等玩意永遠雀躍?
為了可以將這個毒海無涯信念推展出去, 建立了這個『毒人唔洗本的影音娛樂資訊平台
Post76玩樂網

0

主題

1

回帖

0

精華

進階玩家

Rank: 4

積分
2124
發表於 2026-6-21 20:40 來自手機 | 顯示全部樓層
唔相信師傅所講 冷熱潮濕問題.
主要原因 產品質素參差  夾口做得唔好. 我用了十年lg oled. 當年仲係曲面  一切良好至今. 沒有燒印 . 明亮度沒有明顯的下降.

當年部機係韓國製造

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表