設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 1897|回覆: 9

[AV擴音機] Yama RX550A

[複製鏈接]

23

主題

100

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
45294
發表於 2026-5-14 06:18 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
網上報道yamaha有新款入門級家庭影院擴音機推出
1000014987.jpg

23

主題

100

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
45294
 樓主| 發表於 2026-5-14 06:19 來自手機 | 顯示全部樓層
YAMAHA入門級家庭影院擴音機
1000014985.jpg

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-14 07:55 來自手機 | 顯示全部樓層
SAS 發表於 2026-5-14 06:19
YAMAHA入門級家庭影院擴音機

好唔靚仔喎😢

270

主題

5974

回帖

22

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
658139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-14 12:17 來自手機 | 顯示全部樓層
小弟曾經用過
Yamaha 廣音機,環繞音效非常出色,如果入門級,呢部齊曬現時賣點,夠玩。

8

主題

337

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
363699

76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2026-5-14 18:54 | 顯示全部樓層
D記都出兩部新機喎

217

主題

1717

回帖

1

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
120157

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-15 01:36 | 顯示全部樓層
我反而覺得個新look ok喎
睇戲熄埋個display超低調
唔知旗艦個款會係點?

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-17 13:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-17 13:27 編輯

以前RX-V4A等就算入門機(早幾代都係)既空間較正都會叫 "YPAO (Yamaha Parametric room Acoustic Optimizer)"

但今代轉叫做"Room Correction automatically optimizes sound for your space"

連YPAO logo 都無左。唔通高階都會轉用Dirac之類既第三方? 定Yamaha有新既技術?

實物個樣唔錯,覺得比上一代RX-V4A好睇
KEF LS60
KEF KC62

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-17 13:37 | 顯示全部樓層
再望真d, 連YAMAHA 自豪多年既CINEMA DSP 3D 都無左

以前有好多DSP Mode 可以選擇 (例如: 音樂用Hall in Munich / 電影用Spectacle )
https://manual.yamaha.com/av/20/rxv4a/en-US/313777547.html

今代完全無曬
https://manual.yamaha.com/audio/av_receivers-amps/rx500a/en-US/11449048203.html
KEF LS60
KEF KC62

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-17 18:36 來自手機 | 顯示全部樓層
可能今年黎個大改變,轉走哂啲舊嘢

1

主題

146

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69937
發表於 2026-5-21 17:32 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-21 20:05 編輯

日本AV中心沒有多大競爭,不像電視投影及藍光機。歐美的性價比奇低。
小弟現用Denon4700+Pioneer LX85(6-channel RCA in)+ML 23.5 stereo power amp玩7.1.4。沒有auro-3D聲場年代,我常用Yamaha分體AV中心的DSP聲場。
日本的格仔AV比其AV Centre 市場佔有率小。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表