設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: MM622

[4K/8K電視] 有關LG G5 WiFi 速度

[複製鏈接]

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-11 12:02 | 顯示全部樓層
manlad760 發表於 2026-5-11 10:39
師兄,想請教你呢個USB adapter係點樣架,因為我未接觸過,謝謝師兄指導🙏🏻🙏🏻 ...

https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=342560
人生如戲、戲如人生,箇中情節、何須認真

35

主題

796

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
432313

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-11 12:25 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 12:02
https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=342560

謝謝師兄回覆🙏🏻🙏🏻,得閒去研究下🤔
TV LG 55LW6500
Amp Marantz SR8012
BDP OPPO105D PS3
FS Elac407
CS Elac241.2
RS KEF 301
SUB 威力登1000



威力登1000

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 13:13 | 顯示全部樓層
我插lan線有都係得 96>>98mbps左右,不過睇Netflix 都流暢冇咩問題!

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-11 14:42 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-11 13:13
我插lan線有都係得 96>>98mbps左右,不過睇Netflix 都流暢冇咩問題!


N記係冇問題嘅。如果睇喺平果買嘅戲、用電視內置鴨,可能會爭少少

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 14:47 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 14:42
N記係冇問題嘅。如果睇喺平果買嘅戲、用電視內置鴨,可能會爭少少

好彩老婆剩係睇N記煲劇睇戲啫!

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-11 14:50 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-11 14:47
好彩老婆剩係睇N記煲劇睇戲啫!

咁你唔係齋N嘛,買隻試吓囉,所費無幾

9

主題

875

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
313190
發表於 2026-5-11 14:54 | 顯示全部樓層
1)         LG G5 WIFI 係WIFI 6,正常夠用,唔同app setting 唔同,測試點唔同出嚟結果可以好唔同,唔好太信數字,

        不過電視除咗睇片之外都好少會要高流量嘅application,你覺得咩情況下慢?

2)        如果用USB to Ethernet Adaptor要睇部電視support咩clips,上網望咗邊复喏用,
       
        要用USB 3 或以上同電視有USB 3嘧插位先可以有100MB以上

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 15:13 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 14:50
咁你唔係齋N嘛,買隻試吓囉,所費無幾

我連N記都少睇,自己用player睇files同碟多!不過唔貴搵隻黎玩吓都可以!哈!

5

主題

1454

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
325251

76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-12 21:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lhkin123 於 2026-5-12 22:01 編輯

我部舊LG 8500 同而家新既G5 都係行LAN線,無用過WIFI,亦都無試過測速。
但連去NAS睇8x GB既電影檔都無問題,無窒過。
8x GB咁大流既量都冇事,係咪代表根本唔使買USB LAN呢?
而電視本身都support wifi 6 ,應該都夠快。

我從來冇諗過呢個問題,你個問題我都好好奇,從來都無諗過今時今日既科技都只係行10/100Mb -_-

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-13 12:23 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 12:02
https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=342560

今晚試吓唔用 USB adapter, lan線直入電視 lan port, 睇吓咩效果先
人生如戲、戲如人生,箇中情節、何須認真
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表