設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 3048|回覆: 24

電源線芯通常越粗越衰聲

[複製鏈接]

10

主題

133

回帖

0

精華

星級玩家

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
14707
發表於 2026-4-24 11:29 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-24 12:13 編輯

須要大電流通過的器材除外,例如後級、電處。

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
280110

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-24 13:30 | 顯示全部樓層
我廿年前...造過插座獨立供電 2.5mm单支 x 3 同6mmm x 3 同 7/20 双支双膠作 A/B/C  對比....粗線系冇咁奭聲同快....睇你點夾套系统....

45

主題

4988

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680776
發表於 2026-4-24 15:27 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-4-24 13:30
我廿年前...造過插座獨立供電 2.5mm单支 x 3 同6mmm x 3 同 7/20 双支双膠作 A/B/C  對比....粗線系冇咁奭 ...

咁2.5mm單支X3,家用普通吾係咩超級系統都夠啦
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

173

主題

1252

回帖

1

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
319517
發表於 2026-4-24 18:30 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-4-24 15:27
咁2.5mm單支X3,家用普通吾係咩超級系統都夠啦

我覺得夠哂,好多前輩話如果用再粗啲,聲會粗

10

主題

133

回帖

0

精華

星級玩家

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
14707
 樓主| 發表於 2026-4-24 21:11 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-24 21:20 編輯
bbocram 發表於 2026-4-24 18:30
我覺得夠哂,好多前輩話如果用再粗啲,聲會粗


根據多年經驗,2.5mm足夠有凸,若用再大口徑放於source,聲音通常會變暗或減弱生氣,那管材料有幾高級精細,不外如此。

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
280110

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-25 12:57 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-4-24 15:27
咁2.5mm單支X3,家用普通吾係咩超級系統都夠啦

  咁多年系見過2~3次,,KRELL mono block 32A 、戲院用投影机先用到!普通user夠有凸。

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
marco + 80 + 80 好有參考價值!

查看全部評分

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
280110

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-25 13:16 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-25 13:44 編輯
HermanChan@G 發表於 2026-4-24 21:11
根據多年經驗,2.5mm足夠有凸,若用再大口徑放於source,聲音通常會變暗或減弱生氣,那管材料有幾高級精 ...


其實最初都冇點研究過

系廿年前就係有一次,朋友的哥哥用緊套200多萬器材,件件都算系當時好野,玩了很久,不断换线材,隔離牛。但聲音總是怪怪!時好時壤、最後亦請過當年兩大雜誌主编 大草、大炮光上門都找不出原因。

一次同佢细佬倾開話带我上去聽下,(嘩!造乜真系衰过收音機?!)。 其一系房間太過正方形、什麼調音板、牆上掛D乜神鐘、神木、神乜、神物一大堆!?(似走火入魔多D)。

咁作為一件爛鬼電燈佬即時去了解下個fuse箱,打開一睇,把鬼咩!全屋得8条fuse....已經知道奶野!再拆開個箱,一睇回路火线8条,回頭氣得4条,手工垃圾到暈,初步都估到乜事,叫佢拔晒所有插緊電设備,只開Hifi...再逐漸逐件嘢再插返電,結果捉到只鬼。。原來系隻微波爐!

45

主題

4988

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680776
發表於 2026-4-25 16:04 來自手機 | 顯示全部樓層
71兄

行內人捉鬼有一手呀

10

主題

133

回帖

0

精華

星級玩家

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
14707
 樓主| 發表於 2026-4-25 22:24 來自手機 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-4-25 13:16
其實最初都冇點研究過

系廿年前就係有一次,朋友的哥哥用緊套200多萬器材,件件都算系當時好野,玩了很 ...

一個手機充電器已經可以搞禍晒?

如果唔係使鬼用隔離牛☺️

5318

主題

5萬

回帖

1401

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
3528533

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2026-4-26 14:35 來自手機 | 顯示全部樓層
要睇點用,粗我用係power野多,銀用係畫,幼銅用係source多。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表