設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: ThomasWu@G

[其他] 我的設備

[複製鏈接]

52

主題

1466

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
530957
發表於 2026-4-19 08:00 | 顯示全部樓層

唔該晒??
BenQ W5700 I LG 65 C1 I HDfury Vertex 2 I Marantz AV10 I McIntosh MC202 I Emotiva XPA5/2 I Oppo 203 I Eversolo A6 ME l Wilson audio SabrinaX l MK S150 750 V12+ I JBL Control X I KEF Q50A

52

主題

1466

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
530957
發表於 2026-4-19 08:02 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ac388 於 2026-4-19 08:03 編輯

Fishbone 兄, 這個真是好主意,之前從未諗到 ??????
BenQ W5700 I LG 65 C1 I HDfury Vertex 2 I Marantz AV10 I McIntosh MC202 I Emotiva XPA5/2 I Oppo 203 I Eversolo A6 ME l Wilson audio SabrinaX l MK S150 750 V12+ I JBL Control X I KEF Q50A

52

主題

1466

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
530957
發表於 2026-4-19 08:07 | 顯示全部樓層
請問有冇一個mount 可以向右移動6.3 cm?  因為現在鏡頭不在正中心 !
BenQ W5700 I LG 65 C1 I HDfury Vertex 2 I Marantz AV10 I McIntosh MC202 I Emotiva XPA5/2 I Oppo 203 I Eversolo A6 ME l Wilson audio SabrinaX l MK S150 750 V12+ I JBL Control X I KEF Q50A

51

主題

4492

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
280313

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-19 13:14 來自手機 | 顯示全部樓層
fishbone8822 發表於 2026-4-18 15:34
其實不一定要加安轉mount, 善用底部3粒羅絲,可用回大部份原有傳統投影吊架
兩位細(M4)是定位, 中間粒(M6)主 ...

尼2件系乜?自動升降?+ATV?
1000102982.jpg

0

主題

1532

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
641980
發表於 2026-4-19 14:18 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-4-19 13:14
尼2件系乜?自動升降?+ATV?


沒有自動升降, 個投影吊架同你的一樣系列, 只係右邊是投影電處及依部Vmax 投影隻火牛

20260419-141730.png

評分

參與人數 1威望 +20 金錢 +20 收起 理由
Ep-71 + 20 + 20 哦!原來系 我唯一吾買牌子

查看全部評分

不可一不可再, 向毒品說不, 向後級說不..
係...不能得一部咁小...

52

主題

1466

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
530957
發表於 2026-4-20 02:24 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ac388 於 2026-4-20 02:26 編輯
fishbone8822 發表於 2026-4-18 15:34
其實不一定要加安轉mount, 善用底部3粒羅絲,可用回大部份原有傳統投影吊架
兩位細(M4)是定位, 中間粒(M6)主 ...


請問三口螺絲是否¼吋長?

0

主題

1532

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
641980
發表於 2026-4-20 08:07 | 顯示全部樓層
ac388 發表於 2026-4-20 02:24
請問三口螺絲是否¼吋長?

兩粒M4應該有超過1cm長, M6就忘記了
不可一不可再, 向毒品說不, 向後級說不..
係...不能得一部咁小...

111

主題

4022

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
637567

76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-20 10:13 來自手機 | 顯示全部樓層
fishbone8822 發表於 2026-4-19 14:18
沒有自動升降, 個投影吊架同你的一樣系列, 只係右邊是投影電處及依部Vmax 投影隻火牛

...

呢舊嘢我印象記得以前有個盒紫色之前我都諗過買

10

主題

133

回帖

0

精華

星級玩家

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
14707
發表於 2026-4-20 11:02 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-20 11:27 編輯

超讚fishbone8822師兄,電源線經過長距離必會吸收大量市電雜訊,識得喺「projector的最短距離」才用電處,果然係專家,小弟以前都係咁玩。長距離電源線我會包埋銅膜貼做多一浸屏蔽減少吸收RFI/EMI,效果更佳。
IMG_5252.jpeg

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
fishbone8822 + 80 + 80

查看全部評分

0

主題

1532

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
641980
發表於 2026-4-20 12:54 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-4-20 10:13
呢舊嘢我印象記得以前有個盒紫色之前我都諗過買

紫色是低一個型號, 都有效果
不可一不可再, 向毒品說不, 向後級說不..
係...不能得一部咁小...
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表