設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 3490|回覆: 19

[AV擴音機] Anthem AVM90 + 後級問題

[複製鏈接]

11

主題

152

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
402197

76 榮譽忠義勲章

發表於 2025-5-15 12:29 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想問下咁多位有用開前後級既ching, 小弟用緊AVM90 + 2隻krell S1500後級 用trigger線分別去on and off隻後級 ..
而我係有用Logitech Harmony去program睇TV開AVM90 + krell .. 轉睇片.. 會開media player 8000 + AVM90 轉8000 HDMI source之類..

問題係當我不論係睇TV or movie .. 我AVM90熄機 .. 就會同時trigger 2隻krell 後級off .. 但off時會聽到speaker發出一下"pop"
有維修師傅話果下係直流電 好易會撞同燒speaker or 後級 .. 個師傅話所有前後級.. 最好自己manual去control ..
唔用時.. off左後級先.. 再去off前級..

想知道大家有冇咁既習慣? 謝謝
Sony Bravia 8 mark II 65
Anthem AVM90 | LCR/Surround: M&K S150 | Atmos: M&K M70 x 4 | Subwoofer: M&K V12+ | 後級: Krell s1500 3ch and 7ch

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2025-5-15 12:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Ep-71 於 2025-5-15 12:50 編輯

以前用AVM60 + 2隻krell 3250e + TAS時....有印多象熄機(手動/自動)都系有少少聲... 不过吾算好大


( 個人經驗同樣情况下...如果系 krell Showcase  就要多留意....小心!小心!)  1500好似少聽到有近似情况


现在轉左 ATI (冇聲)  + 土炮機都會有一下...不過都糸好细聲的pop....(問過土炮機 cf 話系正常...如果要冇都得...可以加多份 isolate switch不過會冇咁好聲... 所以就由得佢啦....

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
chhanthony + 80 + 80

查看全部評分

270

主題

5974

回帖

22

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
658139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2025-5-15 13:36 來自手機 | 顯示全部樓層
我初頭買90,用Trigger線,關機都會出現撲一聲,後來轉手機先後關機就沒有這情況了。

11

主題

152

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
402197

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2025-5-15 14:30 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2025-5-15 12:42
以前用AVM60 + 2隻krell 3250e + TAS時....有印多象熄機(手動/自動)都系有少少聲... 不过吾算好大

我隻krell 3ch 係s1500 .. 另一部krell 7ch .. 個case都係s1500咁 .. 但showcase其實同s1500個樣好似一樣.. 點樣分?
Sony Bravia 8 mark II 65
Anthem AVM90 | LCR/Surround: M&K S150 | Atmos: M&K M70 x 4 | Subwoofer: M&K V12+ | 後級: Krell s1500 3ch and 7ch

11

主題

152

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
402197

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2025-5-15 14:31 | 顯示全部樓層
koo9726 發表於 2025-5-15 13:36
我初頭買90,用Trigger線,關機都會出現撲一聲,後來轉手機先後關機就沒有這情況了。 ...

ching即係都要人手關後級先?
Sony Bravia 8 mark II 65
Anthem AVM90 | LCR/Surround: M&K S150 | Atmos: M&K M70 x 4 | Subwoofer: M&K V12+ | 後級: Krell s1500 3ch and 7ch

158

主題

2141

回帖

1

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
324203

76 榮譽VIP勲章

發表於 2025-5-15 15:02 | 顯示全部樓層
https://www.richcoln.com/index.p ... 8-blog-20151116-eng

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
josephpoon0506 + 10 + 10

查看全部評分

平有平玩 貴有貴玩 最緊要唔好比器材玩

158

主題

2141

回帖

1

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
324203

76 榮譽VIP勲章

發表於 2025-5-15 15:03 | 顯示全部樓層
路過想問下
Avm90如何分辨8k和4k二個 版本?
平有平玩 貴有貴玩 最緊要唔好比器材玩

11

主題

152

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
402197

76 榮譽忠義勲章

 樓主| 發表於 2025-5-15 15:10 | 顯示全部樓層
lamborghini436 發表於 2025-5-15 15:03
路過想問下
Avm90如何分辨8k和4k二個 版本?

AVM90好似全部都係8k 得70先有分4k同8k
Sony Bravia 8 mark II 65
Anthem AVM90 | LCR/Surround: M&K S150 | Atmos: M&K M70 x 4 | Subwoofer: M&K V12+ | 後級: Krell s1500 3ch and 7ch

270

主題

5974

回帖

22

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
658139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2025-5-15 15:28 來自手機 | 顯示全部樓層
josephpoon0506 發表於 2025-5-15 14:31
ching即係都要人手關後級先?

我習慣先將音量收細,然後先關後級,再關前級。

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2025-5-15 15:41 | 顯示全部樓層
josephpoon0506 發表於 2025-5-15 14:30
我隻krell 3ch 係s1500 .. 另一部krell 7ch .. 個case都係s1500咁 .. 但showcase其實同s1500個樣好似一樣 ...



但showcase其實同s1500個樣好似一樣 ...s1500系改良版..

價錢都貴左一個 double
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表