設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: NickYuEn

[討論] 30N + Luxman 507z 開箱

[複製鏈接]
NickYuEn 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2023-1-9 22:00 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

20

主題

4132

回帖

0

精華

黑鑽玩家

ddd

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
287296

76 榮譽VIP勲章

發表於 2023-1-10 09:12 | 顯示全部樓層
部 Luxman 好正
NickYuEn 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2023-1-10 14:49 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

8

主題

1276

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
346562
發表於 2023-1-10 19:20 | 顯示全部樓層
NickYuEn 發表於 2023-1-10 14:49
多謝欣賞? 本身諗住銀色唔靚,反面擺左上架,銀色仲靚過黑,以家反面後悔部30N選擇左黑色? ...

而家都我都鍾意銀色機多d架~黑色睇左好多年......都悶啦~銀色sharp好多~
NickYuEn 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2023-1-10 23:13 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

57

主題

491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
233690
發表於 2023-1-11 13:05 來自手機 | 顯示全部樓層
加左價?我記得上年9月時入40K有找,師兄想問下您對座地係咩喇叭,我用緊Elac Vela 407,近排就AV+2CH轉純2CH,所以睇緊資料Luxman 夾咩喇叭,同埋507Z可以推到咩級數既喇叭,謝
NickYuEn 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2023-1-12 08:50 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

57

主題

491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
233690
發表於 2023-1-12 15:21 來自手機 | 顯示全部樓層
NickYuEn 發表於 2023-1-12 08:50
我都係初生嬰兒咋?,本身偏向玩AV系統,所以全屋5.1.4都係Mission ZX,暫時入手左30n + Luman507z之後, ...


我問過下其他人意見,話Focal 都夾Luxman ,師兄如果係DIY喇叭線,可以試下DIY 4對喇叭線玩佢A+B喇叭輸出,分開推高低音
NickYuEn 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2023-1-12 16:38 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

0

主題

21

回帖

0

精華

星級玩家

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
11497
發表於 2023-1-13 13:48 | 顯示全部樓層
NickYuEn 發表於 2023-1-12 16:38
有機會都會咁玩,不過暫時都係儲子彈買喇叭先,自己就偏向鐘意 B&W 805 D4 > Sonus faber  > Focal N1 , ...

我會揀Focal N1
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表