Post76玩樂網

搜索
12
返回列表 發新帖
樓主: lemon1111

[超低音線] 重低音選擇

[複製鏈接]

147

主題

1777

帖子

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
89639

76 榮譽VIP勲章76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2021-9-9 13:10 | 顯示全部樓層
usopp 發表於 2021-9-9 11:53
係啦,專業音頻工作室都用監聽喇叭,求其幾千蚊一隻睇圖已經贏曬你哋幾皮的 805d3,玩hifi 嘅全部都係一 ...

知就算癈事又嘈交

評分

參與人數 1威望 +20 金錢 +20 收起 理由
usopp + 20 + 20 但係好似好多人信以為真

查看全部評分

Samsung 65Q80R⎜Denon AVC-A110⎜Pioneer LX800⎜Wilson Benesch Torus⎜M&K Sound MP950 x 3/ M50 x 5⎜AIM LS3 x 2 / NA7 x 3⎜AQ Dragon48⎜AQ WOLF⎜SAEC SPC-850⎜i-mini 光隔⎜ISOL-8 LC-SE⎜Telos MINI

16

主題

340

帖子

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
243542

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2021-9-9 14:31 來自手機 | 顯示全部樓層
Btw,聽D師兄講,如果想冇腦Set 就一定要同牌子同型號,即使同牌子不同型號,setting 上都要有啲技巧

0

主題

105

帖子

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
56886

76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2021-9-12 13:39 來自手機 | 顯示全部樓層
JLF112或F113都正

33

主題

576

帖子

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
7828
發表於 2021-9-13 15:21 | 顯示全部樓層
高級專業少少嘅錄音室好多都喺用B&W8系坐地…

9

主題

70

帖子

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69199

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2021-9-13 15:35 來自手機 | 顯示全部樓層
整隻多sb16試下

16

主題

340

帖子

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
243542

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2021-9-13 19:00 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 usopp 於 2021-9-13 19:11 編輯
takkie 發表於 2021-9-13 15:21
高級專業少少嘅錄音室好多都喺用B&W8系坐地…


嗱,我冇話好唔好聲,我淨係睇圖jer

錄音室用又唔洗一定準嘅,睇圖就一定唔準架啦

E9374DF8-7CBC-45CC-BB8C-943FF8D5C3A4.jpeg

114

主題

5533

帖子

3

精華

鉑金玩家

齙牙珍

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
147475

76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章

發表於 2021-9-13 20:48 來自手機 | 顯示全部樓層
usopp 發表於 2021-9-13 19:00
嗱,我冇話好唔好聲,我淨係睇圖jer

錄音室用又唔洗一定準嘅,睇圖就一定唔準架啦

又玩圖?唔好囉啩........

評分

參與人數 2威望 +30 金錢 +30 收起 理由
takkie + 10 + 10 笑佢都費事><
usopp + 20 + 20 哈哈

查看全部評分

33

主題

576

帖子

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
7828
發表於 2021-9-15 16:43 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2021-9-9 09:14
個人認為配兩個不同牌子會好d,可互補各特性缺失。
而提議選擇有KK 舊款DXD12012/新款DXD1000、MK X12…… ...

Dd10 dd12 真係正

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
qq1122yq + 10 + 10

查看全部評分

33

主題

576

帖子

0

精華

專業玩家

Rank: 6Rank: 6

積分
7828
發表於 2021-9-15 16:53 | 顯示全部樓層
本帖最後由 takkie 於 2021-9-15 16:55 編輯
usopp 發表於 2021-9-13 19:00
嗱,我冇話好唔好聲,我淨係睇圖jer

錄音室用又唔洗一定準嘅,睇圖就一定唔準架啦


出得好聲…話知你喇叭張圖出波浪啦
人哋啲專業人耳聾嘅咩
咁多大師級錄音室都用一定有原因㗎喇…除非你隻耳勁過啲大師啦
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表