設為首頁收藏本站76Youtube 頻道

Post76影音玩樂

搜索
樓主: 小瑟

[大會資訊] 【如期舉行】第二屆『香港影音玩樂展 – Digital Entertainment...

    [複製鏈接]

10

主題

144

帖子

3萬

積分

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
33740

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2019-8-14 11:51 | 顯示全部樓層
我希望今年都仲係黑膠!!!~~

48

主題

1880

帖子

11萬

積分

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
119486

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2019-8-14 18:47 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2019-8-14 11:46
講開黎足三日, 其實大家會有咩原因先有機會黎足三日呢????
歌手?? 活動??? 睇野??? 想了解下!!! {:1_249: ...

參加場內 event 啦~~~ 睇野啦~~~ 最後一日搵平野買!!
Sony A8F
Yamaha RX-A3080
KEF LS50
Earthquake P10v2
FB: RGB山洞原人的玩物

48

主題

1880

帖子

11萬

積分

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
119486

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2019-8-14 18:50 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2019-8-14 09:52
今年仲諗緊開預售定大家現場買呢~
大家可以比下意見嗎????

其實舊預售票去到現場可以拎返張飛我覺得呢個安排幾好... 唔駛出去撲丫嘛...

今年會唔會都係搵返 OK? 如果會反而希望佢地內部攪清楚唔好又話冇飛賣囉... 哈哈
Sony A8F
Yamaha RX-A3080
KEF LS50
Earthquake P10v2
FB: RGB山洞原人的玩物

71

主題

1448

帖子

9萬

積分

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
95900

76-FC 藍寶石勲章金耳朵銀耳朵學員

發表於 2019-8-14 20:29 | 顯示全部樓層
希望舞台對出觀眾空間可以再大些少

評分

參與人數 1威望 +100 金錢 +100 收起 理由
小瑟 + 100 + 100 今年會呀!! 謝謝意見~

查看全部評分

1

主題

15

帖子

4812

積分

高級玩家

Rank: 5Rank: 5

積分
4812
發表於 2019-8-15 00:15 | 顯示全部樓層
Will be there for my first time!

評分

參與人數 1威望 +100 金錢 +100 收起 理由
小瑟 + 100 + 100 超正, 一定要加分!

查看全部評分

0

主題

116

帖子

7萬

積分

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
73378
發表於 2019-8-19 20:14 來自手機 | 顯示全部樓層
加油?

6

主題

32

帖子

4661

積分

高級玩家

Rank: 5Rank: 5

積分
4661
發表於 2019-8-19 22:36 | 顯示全部樓層
GoodGoodGood…正吖!

5

主題

682

帖子

17萬

積分

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
173307
發表於 2019-8-20 13:41 | 顯示全部樓層
送黑膠啦, 啲聲點都好過CD好多.
我就支持預售喇.
起碼可以預到貨源, 唔使好似上次咁有限額.
Dali Ikon 7 mk2. Yamaha NS-5000 Technics 1200G
Yamaha CX-A5200 MX-A5200.  Marantz pm11s3
Accuphase C-3850. Accuphase P-7300
Earthquake Supernova MKVI 15. OPPO 105D SE

3954

主題

5萬

帖子

260萬

積分

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2606773

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 黑鑽石勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 綠翡翠勲章

 樓主| 發表於 2019-8-20 21:27 | 顯示全部樓層
banjo 發表於 2019-8-20 13:41
送黑膠啦, 啲聲點都好過CD好多.
我就支持預售喇.
起碼可以預到貨源, 唔使好似上次咁有限額.

其實如果我地伙妝上扎預售, 係咪會方便過要去出面影音店先買到來得方便呢??
定話大家都覺得係出面可@預售會更方便呢???

請比一比意見呢~
一名永遠的入門玩家, 對電影, 音樂, 影音等玩意永遠雀躍, 其後為了可以將這個毒海無涯信念推展開去, 故建立了這個毒人唔洗本的影音娛樂資訊平台

Post76玩樂網.

3954

主題

5萬

帖子

260萬

積分

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2606773

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 黑鑽石勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 綠翡翠勲章

 樓主| 發表於 2019-8-20 21:28 | 顯示全部樓層
percyyip 發表於 2019-8-14 20:29
希望舞台對出觀眾空間可以再大些少

今年個台會考慮下伸入小小, 可以比返多D位大家呢~
一名永遠的入門玩家, 對電影, 音樂, 影音等玩意永遠雀躍, 其後為了可以將這個毒海無涯信念推展開去, 故建立了這個毒人唔洗本的影音娛樂資訊平台

Post76玩樂網.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

快速回復 返回頂部 返回列表