328
9045
1
黃金玩家
難得大家咁支持, 呢個活動一定要年年攪的呢, 不過下年我地真係要限量同埋諗好D點玩最好, 因為我地自己可以 ... 小瑟 發表於 2012-8-17 12:18
舉報
多謝小瑟兄同埋76團隊咁有意義既行動, 支持明年每位認購月餅團友增加損款。 ... kt13chan 發表於 2012-8-20 00:50
5318
5萬
1401
總版管
小瑟兄不如下年每人收多少少啦,我相信各位有心o既版友都唔介意做多o的善事,點都好過益埋晒o的炒家啦! ... 魚腮人 發表於 2012-8-17 14:32
如果下年都搞,真係應該諗每人限定(等多啲用家得益)。另外可考廿每盒都要附加錢做善事。 個人意見,不喜勿 ... 沙煞比 發表於 2012-8-17 18:28
其實人人有限數再加多小小錢,一定要捐錢咁就最好啦! mrlittlejacky 發表於 2012-8-18 01:46
數量一定唔可以少過今年。。太多師兄弟買唔到啦。。。 kalok6 發表於 2012-8-20 08:06
120
1377
7
三潮玩家
好難訂呀, 今年都要湊夠幾個同事同朋友申請半島既AE先可以夠買. 佢張卡年費都好似要成8百幾, 問過D朋友又 ... 小瑟 發表於 2012-8-20 10:43
查看全部評分
654
3626
6
鉑金玩家
228
1221
3
鑽石玩家
5
35
0
進階玩家
其實…一張AE可以買到幾多? 可以限數量既…例如一人最多兩盒,捐錢出黎做善事都係一個唔錯既提議…我 ... ckmalice 發表於 2012-8-23 16:47
41
見習玩家
本版積分規則 發表回覆 允許回帖郵件提醒樓主 回帖後跳轉到最後一頁
76 榮譽貢獻勲章
76 榮譽有禮勲章
76 榮譽鑽石勲章
76 榮譽忠義勲章
76 榮譽VIP勲章
76 精選榮譽會員勲章
76 榮譽慈善家勲章
76-FC黑鑽石勲章
十週年永遠榮譽會員勲章