共用前置喇叭
2聲道和AV共用
本帖最後由 Ep-71 於 2026-6-18 14:26 編輯
so0072002 發表於 2026-6-17 19:08
speaker selector 聽唔聽得出有分別?
{:6_183:} ...正常會...但耐左吾覺...
哦~!!
N年前都玩過 (吾系部部机都得...有D會有noice)
AVpre-out -->後級 in1rca
金仔 pre output --> 後級 in2xlr
又或者你個後級有2組 xlr in & selector .....咁咪就解决.啦...{:6_188:}
so0072002 發表於 2026-6-17 19:08
speaker selector 聽唔聽得出有分別?
分別一定有,但聽唔聽得出就睇你耳仔靈唔靈啦
有時心理影響大於實際
Ep-71 發表於 2026-6-18 12:16
...正常會...但耐左吾覺...
收到了🫡
茶母 發表於 2026-6-18 14:18
分別一定有,但聽唔聽得出就睇你耳仔靈唔靈啦
有時心理影響大於實際
唔該師兄
不過係bi amp
係咪要左右各一件
MDLP 發表於 2026-6-18 22:02
不過係bi amp
係咪要左右各一件
用緊!吾洗{:6_183:}
Ep-71 發表於 2026-6-19 10:25
用緊!吾洗
喇叭可以選擇1+2?
本帖最後由 Ep-71 於 2026-6-19 19:57 編輯
MDLP 發表於 2026-6-19 10:31
喇叭可以選擇1+2?
nonoooo!
問下Ai 系?佢比张咁圖我
真接解决方案。
從未見過,原理亦不知道、只知道有得用就用。
可 bi amp 。。。可以2组入
