tam_kk 發表於 2026-6-17 21:24

共用前置喇叭

tam_kk 發表於 2026-6-17 21:30

2聲道和AV共用

Ep-71 發表於 2026-6-18 12:16

本帖最後由 Ep-71 於 2026-6-18 14:26 編輯

so0072002 發表於 2026-6-17 19:08
speaker selector 聽唔聽得出有分別?

{:6_183:} ...正常會...但耐左吾覺...



哦~!!


N年前都玩過 (吾系部部机都得...有D會有noice)


AVpre-out -->後級 in1rca

金仔 pre output --> 後級 in2xlr



















又或者你個後級有2組 xlr in & selector .....咁咪就解决.啦...{:6_188:}

茶母 發表於 2026-6-18 14:18

so0072002 發表於 2026-6-17 19:08
speaker selector 聽唔聽得出有分別?

分別一定有,但聽唔聽得出就睇你耳仔靈唔靈啦

有時心理影響大於實際

so0072002 發表於 2026-6-18 15:55

Ep-71 發表於 2026-6-18 12:16
...正常會...但耐左吾覺...




收到了🫡

so0072002 發表於 2026-6-18 15:55

茶母 發表於 2026-6-18 14:18
分別一定有,但聽唔聽得出就睇你耳仔靈唔靈啦

有時心理影響大於實際

唔該師兄

MDLP 發表於 2026-6-18 22:02

不過係bi amp
係咪要左右各一件

Ep-71 發表於 2026-6-19 10:25

MDLP 發表於 2026-6-18 22:02
不過係bi amp
係咪要左右各一件

用緊!吾洗{:6_183:}

MDLP 發表於 2026-6-19 10:31

Ep-71 發表於 2026-6-19 10:25
用緊!吾洗

喇叭可以選擇1+2?

Ep-71 發表於 2026-6-19 11:42

本帖最後由 Ep-71 於 2026-6-19 19:57 編輯

MDLP 發表於 2026-6-19 10:31
喇叭可以選擇1+2?

nonoooo!


問下Ai 系?佢比张咁圖我


真接解决方案。

從未見過,原理亦不知道、只知道有得用就用。
可 bi amp 。。。可以2组入

頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 有冇方法2聲道和AV共用前置喇叭?

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。