有冇方法2聲道和AV共用前置喇叭?
本帖最後由 so0072002 於 2026-6-17 16:04 編輯我有套AV, 前級anthem avm70, 後級ati, 前置係jbl array 1000.
想買部金仔合併機聽歌, 有冇方法可以2部擴音機共用一對喇叭? av要用番ATI後級
AV果邊前置前左bi-amp
謝謝 {:12_831:} 部前級有Direct in/Pre in就可以 前級pre out俾金仔就得 老五 發表於 2026-6-17 13:15
前級pre out俾金仔就得
av要用番ATI後級 {:12_764:} so0072002 發表於 2026-6-17 14:22
av要用番ATI後級
咁駁:
AVM70 Left & Right out -->前級PRE in
CD player Left & Right out -->前級input
前級output-->ATI後級
咁你就可以轉前級輸入嚟用AV 同2 channels 如果睇返樓主之前嘅 post,佢原本係諗住用金嗓子 E-3000 去推 Array 1000。我個人覺得,E-3000 未必真係發揮到 Array 1000。可能你會反問我:之前都 post 過用 904 直推 Array 1000,點解嗰時又得?首先,904 同 Array 1000 係本身已經存在、唔使額外俾錢嘅舊件。而且之前都試過,904 就算加部 ATI 後級,如果唔用高階發燒線同電源線,出嚟嘅效果其實未必好得過 904 直接推 Array。但問題係,E-3000 係要你另外再花一筆錢去買新機。既然加 E-3000 係為咗聽歌,咁大家就要用純兩聲道嘅標準去衡量。額外投入呢筆買機錢,換返嚟嘅聲音回報未必成正比。因為 AV 系統並唔係硬生生插一件兩聲道元件入去,就會成套變咗做兩聲道系統嘅欣賞方式。相反,我自己嘅做法係先以一套純兩聲道系統做基礎,然後喺上面加建做多聲道 AV 系統。咁樣無論之後點發展,成套機都依然可以保持住兩聲道聽歌嘅欣賞方式。 音響一切喇叭先決
去post76師兄Wadee師兄屋企
佢啱啱入坑發燒玩黑膠
聽完佢1000/880
過咗幾日就去咗維也納2026音響展
入去聽呢一套旺角喇叭
真係毫無樂趣及可比性
本帖最後由 so0072002 於 2026-6-17 17:11 編輯
茶母 發表於 2026-6-17 15:16
咁駁:
AVM70 Left & Right out -->前級PRE in
你意思係咪咁?
AVM70 left & right pre-out --> 金仔 Pre in
CD player left right --> 金仔input
金仔output --> ATI後級
部金仔係合併黎, 唔用ATI後級
so0072002 發表於 2026-6-17 17:10
你意思係咪咁?
AVM70 left & right pre-out --> 金仔 Pre in
睇錯咗以為你係用前級,如果用合拼就有難度,
如果接受到嘅加個speaker selector,或者自己手動轉線 茶母 發表於 2026-6-17 18:23
睇錯咗以為你係用前級,如果用合拼就有難度,
如果接受到嘅加個speaker selector,或者自己手動轉線 ...
speaker selector 聽唔聽得出有分別?
