JayShiu@G 發表於 2026-6-13 17:43

LeoChin@FB 發表於 2026-6-13 17:36
舊曲重溫,哈⋯⋯

Exactly..但冇咁溫馨.. 似回魂夜多啲….😂

HermanChan@G 發表於 2026-6-13 17:57

本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-6-13 18:40 編輯

回應是純粹個人經驗交流…..

人人都問Ai,如果我用Ai找答案,豈不是給機會你圍爐輪姦!?既然用AI找答案,根本不用回你,請用少少智慧,感謝。不過沒所謂啦,請勿將自己的歪心放入一個無底深潭裏面內耗,勿做小明友,傷身!

善意交流勿當作壞事論。真理是需要長年累月體驗,若干年月後便會知道,加油。{:1_253:}

kachun74 發表於 2026-6-13 22:02

請問你用咩電視

KeithChan1@FB 發表於 2026-6-13 22:06

kachun74 發表於 2026-6-13 22:02
請問你用咩電視

https://youtu.be/TJv-EvxtGXc?si=awmqKIxwlrkvHzJp

kachun74 發表於 2026-6-13 22:53

我用lg 77c6hApple tv 4k開 Dolby vision 好正常

KeithChan1@FB 發表於 2026-6-13 23:21

kachun74 發表於 2026-6-13 22:53
我用lg 77c6hApple tv 4k開 Dolby vision 好正常

佢只係有啲場景先會比較黑 一般有光嘅畫面完全正常
同時我啱啱 set咗將個gamma set 光左。 黑位相對上光返啲, 睇返比較清楚啲

HermanChan@G 發表於 2026-6-14 12:42

本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-6-14 13:23 編輯


恭喜師兄

HermanChan@G 發表於 2026-6-14 13:23

KeithChan1@FB 發表於 2026-6-13 23:21
佢只係有啲場景先會比較黑 一般有光嘅畫面完全正常
同時我啱啱 set咗將個gamma set 光左。 黑位相對上光 ...


二十多年前AV投影機界曾經有幾位輩前和我說過,當年他們稱不要亂動Gamma值,現在回想起來確是另有一番解說!今時今日的加碼值是一種數碼軟件制式設置,其軟件設計及硬件與當年大不同,Gamma在現今世代已成為一種picture style的設定,所有新世代民用電視也可自行調校,無須像當年的專業調機人仕需要輸入code才能打開投影機的高階設定欄來調教,現在的影視器材調校設定已全部下放,甚至BT.2020的進階RGB功能也可自行調教。

Ching做得正確,如電視機質素一般或並非使用高階機種,第一步可先將Gamma值調高來加強暗位細節,與此同時必須將對比度輕量提高,否則會出現微灰。

當然,如欲更上一層樓,還需要更深入的調教。如有疑問可私下DM我,免費提供調校資訊。

gamma 發表於 2026-6-14 14:44

JayShiu@G 發表於 2026-6-12 19:21
佢有我唔用一件事.. 佢完全冇我覺得仲大缺陷….🤭

睇戲同人生一樣,最緊要有選擇{:12_811:}

gamma 發表於 2026-6-14 14:47

好奇一問樓主你用緊咩電視?我喺我部95k 睇,啲畫面光暗位絕對冇投訴
頁: 1 2 [3] 4 5 6
查看完整版本: 求指教 Apple tv 4k 開 Dolby vision 和唔開 Dolby vision 的畫質

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。