快活人 發表於 2026-6-12 20:30
有DV唔用而選擇HDR,果然是有料識玩,如果file了得,電視機內調做得好,不論HDR/SDR/DV畫面同樣出色。 ...
純粹瀬過嘢 😂 感覺上用咗HDR少咗啲奇怪嘅太光太暗.. 比較容易調教好畫面~ 師兄,世事都給你看透~{:6_208:}
kingyan 發表於 2026-6-11 22:14
師傅Dolby vision並非是一個功能, 乃是一個選項
Dolby vision, HDR, SDR三個是選項,
另外Dolby vision / H ...
同樣睇一套戲,HDR/SDR/DV三個選擇,三個調整法,真係煩。
JayShiu@G 發表於 2026-6-12 20:54
純粹瀬過嘢 😂 感覺上用咗HDR少咗啲奇怪嘅太光太暗.. 比較容易調教好畫面~ 師兄,世事都給你看透~{:6_208 ...
我瀨嘢一定多過師兄你,所以經常比左鄰右里笑我無知。
快活人 發表於 2026-6-12 21:03
我瀨嘢一定多過師兄你,所以經常比左鄰右里笑我無知。
我哋初哥冇得比~ 😂 師兄資深玩得好嘢多同時瀬得野多好正常~ 又咁講, 玩影音野最緊要enjoy玩玩具嘅過程開心過癮就ok~{:6_211:}
Pc 用Madvr 和 mpcvr , 把 DV file tone mapping 仲過癮 慢慢調,當然要有時間 和套戲係大作先會有心機調到自己最滿意先欣賞,
我而家用緊4k HDR10+ 去睇戲 啲畫面正常返曬, 雖然唔係話好高畫質, 但係畀起DV 唔會太黑太暗. 睇得舒服
KeithChan1@FB 發表於 2026-6-12 22:43
我而家用緊4k HDR10+ 去睇戲 啲畫面正常返曬, 雖然唔係話好高畫質, 但係畀起DV 唔會太黑太暗. 睇得舒服 ...
我ATV用HDR覺得畫質都好高.. 唔會俾DV差…{:6_208:}
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-6-13 14:47 編輯
JayShiu@G 發表於 2026-6-13 14:26
我ATV用HDR覺得畫質都好高.. 唔會俾DV差…
Dolby Vision能展示富有電影味的色彩,如覺暗位細節不足,可適量調高Gamma值,及將亮度適量調高,也可在DV mode的介面內選擇「標準」、「電影」和色溫等等測試那一款格式能更有效展現暗位細節。
順帶一提,串流平台的Netflix或Disney+ 是有被壓縮的數碼訊號,暗部細節必然沒有實體碟這麼高質,
勿浪費Dolby Vision的專屬電影色彩味道。
JayShiu@G 發表於 2026-6-13 14:26
我ATV用HDR覺得畫質都好高.. 唔會俾DV差…
係人都識AI啦.. 我本人嚟討論區喜歡謙虛同其他真實用家師兄分享多過盲目copy & paste AI show off….😂
JayShiu@G 發表於 2026-6-13 17:29
係人都識AI啦.. 我本人嚟討論區喜歡謙虛同其他真實用家師兄分享多過盲目copy & paste AI show off….😂 ...
舊曲重溫,哈⋯⋯
