老人院 - 陳奕迅 FEAR and DREAMS 演唱會4K 聲軌是否有問題
本帖最後由 kingyan 於 2026-6-3 18:22 編輯陳奕迅 FEAR and DREAMS 演唱會 聲軌是否有問題,
不論用Atmos, DTS-HD 中置都係冇聲, 究竟乜解救 唔通有D咩特別科技Magnetar 解不了 我喺facebook見到有其他師兄都話隻碟中置喇叭冇聲 littlefat69 發表於 2026-6-4 22:03
我喺facebook見到有其他師兄都話隻碟中置喇叭冇聲
有冇講咩原因? kingyan 發表於 2026-6-5 02:49
有冇講咩原因?
https://www.facebook.com/share/p/1NXG67cbDy/ littlefat69 發表於 2026-6-5 05:25
https://www.facebook.com/share/p/1NXG67cbDy/
真係第一次預Atmos同 DTS-HD 中置都係冇聲, 由其DTS-HD特別衰聲, 即是變4.1,
我估唔係好多人即時聽得出這問題 咁係錯誤還是特登, 仲有又話係12bit色, 我見我部機顯示係10bit又乜原因呢? 有冇師兄有blu-ray版, 是否都係中置冇聲? kingyan 發表於 2026-6-5 10:45
真係第一次預Atmos同 DTS-HD 中置都係冇聲, 由其DTS-HD特別衰聲, 即是變4.1,
我估唔係好多人即時聽得出 ...
我因為係用部cheap cheap sony HT-A9 , 用電視機做中置喇叭, 佢就算中字冇出聲都會幫我搞到中置喇叭有聲, 所以我都唔清楚, 要其他師兄幫手解答 littlefat69 發表於 2026-6-5 14:33
我因為係用部cheap cheap sony HT-A9 , 用電視機做中置喇叭, 佢就算中字冇出聲都會幫我搞到中置喇叭有 ...
sony HT-A9都好多人用
頁:
[1]
2
