Yama RX550A
網上報道yamaha有新款入門級家庭影院擴音機推出 YAMAHA入門級家庭影院擴音機 SAS 發表於 2026-5-14 06:19YAMAHA入門級家庭影院擴音機
好唔靚仔喎😢 小弟曾經用過
Yamaha 廣音機,環繞音效非常出色,如果入門級,呢部齊曬現時賣點,夠玩。 D記都出兩部新機喎 我反而覺得個新look ok喎
睇戲熄埋個display超低調
唔知旗艦個款會係點? 本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-17 13:27 編輯
以前RX-V4A等就算入門機(早幾代都係)既空間較正都會叫 "YPAO (Yamaha Parametric room Acoustic Optimizer)"
但今代轉叫做"Room Correction automatically optimizes sound for your space"
連YPAO logo 都無左。唔通高階都會轉用Dirac之類既第三方? 定Yamaha有新既技術?
實物個樣唔錯,覺得比上一代RX-V4A好睇
https://youtu.be/VswtY2vrxlU?si=qeMT9ct7YjKQebRD 再望真d, 連YAMAHA 自豪多年既CINEMA DSP 3D 都無左
以前有好多DSP Mode 可以選擇 (例如: 音樂用Hall in Munich / 電影用Spectacle )
https://manual.yamaha.com/av/20/rxv4a/en-US/313777547.html
今代完全無曬
https://manual.yamaha.com/audio/av_receivers-amps/rx500a/en-US/11449048203.html 可能今年黎個大改變,轉走哂啲舊嘢{:1_351:} 本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-21 20:05 編輯
日本AV中心沒有多大競爭,不像電視投影及藍光機。歐美的性價比奇低。
小弟現用Denon4700+Pioneer LX85(6-channel RCA in)+ML 23.5 stereo power amp玩7.1.4。沒有auro-3D聲場年代,我常用Yamaha分體AV中心的DSP聲場。
日本的格仔AV比其AV Centre 市場佔有率小。
頁:
[1]
