SAS 發表於 2026-5-14 06:18

Yama RX550A

網上報道yamaha有新款入門級家庭影院擴音機推出

SAS 發表於 2026-5-14 06:19

YAMAHA入門級家庭影院擴音機

AskaLung@FB 發表於 2026-5-14 07:55

SAS 發表於 2026-5-14 06:19
YAMAHA入門級家庭影院擴音機

好唔靚仔喎😢

koo9726 發表於 2026-5-14 12:17

小弟曾經用過
Yamaha 廣音機,環繞音效非常出色,如果入門級,呢部齊曬現時賣點,夠玩。

se人 發表於 2026-5-14 18:54

D記都出兩部新機喎

cosworth01hk 發表於 2026-5-15 01:36

我反而覺得個新look ok喎
睇戲熄埋個display超低調
唔知旗艦個款會係點?

SimonChowHK 發表於 2026-5-17 13:26

本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-17 13:27 編輯

以前RX-V4A等就算入門機(早幾代都係)既空間較正都會叫 "YPAO (Yamaha Parametric room Acoustic Optimizer)"

但今代轉叫做"Room Correction automatically optimizes sound for your space"

連YPAO logo 都無左。唔通高階都會轉用Dirac之類既第三方? 定Yamaha有新既技術?

實物個樣唔錯,覺得比上一代RX-V4A好睇
https://youtu.be/VswtY2vrxlU?si=qeMT9ct7YjKQebRD

SimonChowHK 發表於 2026-5-17 13:37

再望真d, 連YAMAHA 自豪多年既CINEMA DSP 3D 都無左

以前有好多DSP Mode 可以選擇 (例如: 音樂用Hall in Munich / 電影用Spectacle )
https://manual.yamaha.com/av/20/rxv4a/en-US/313777547.html

今代完全無曬
https://manual.yamaha.com/audio/av_receivers-amps/rx500a/en-US/11449048203.html

marco 發表於 2026-5-17 18:36

可能今年黎個大改變,轉走哂啲舊嘢{:1_351:}

luckyperson 發表於 2026-5-21 17:32

本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-21 20:05 編輯

日本AV中心沒有多大競爭,不像電視投影及藍光機。歐美的性價比奇低。
小弟現用Denon4700+Pioneer LX85(6-channel RCA in)+ML 23.5 stereo power amp玩7.1.4。沒有auro-3D聲場年代,我常用Yamaha分體AV中心的DSP聲場。
日本的格仔AV比其AV Centre 市場佔有率小。
頁: [1]
查看完整版本: Yama RX550A

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。