嚟緊搬屋,又要攪過套Surround
本帖最後由 wahjaja 於 2026-5-12 15:46 編輯AI圖,想問一下咁樣安排有無地方可以改善?!Budget 3萬(不要不如加多少少 🤣),已有Denon X3700H + Audiolab 9000A,暫時睇可能會揀Polk Audio
Polk R200 前置
Polk R300 中置
Polk R100 后置
天花 OWM5 / Elite ES10
Subwoofer SVS SB1000 Pro
THX 🙏🏼 本帖最後由 kc80000 於 2026-5-12 16:24 編輯
舒服,如喜歡,就照圖裝修就可以啊 {:6_210:} 想請教一下,如果Budget 所限唔可以配原廠腳,係唔係淘佬腳落地都會比放櫃面為佳? wahjaja 發表於 2026-5-12 17:22
想請教一下,如果Budget 所限唔可以配原廠腳,係唔係淘佬腳落地都會比放櫃面為佳? ...
路過,隻超低音直接落地會比較好 LeoChin@FB 發表於 2026-5-12 17:52
路過,隻超低音直接落地會比較好
呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得 wahjaja 發表於 2026-5-12 17:54
呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得
😊天花、我覺得幾好喎 想改善AV效果.. 用咗隔離post啲師兄講嗰隻A1 EVO cal 聲軟件未?
免費兼且明顯改善環繞效果.. 用過返唔到轉頭…{:6_208:} wahjaja 發表於 2026-5-12 17:54
呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得
天花喇叭梗係單元向下,你咁樣裝只係裝咗FH同RH,係裝唔到天花喇叭先會用呢種方法裝
本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-12 21:28 編輯
中置都幾重要,如果尺寸放到,價錢仲within budget既買R400,咁前場就全套6.5" 單元。
由零開始裝修既話,位置可以試下盡量接近Dolby Mix Room 個指引。
https://professionalsupport.dolby.com/s/article/How-to-Design-a-Dolby-Atmos-Mix-Room?language=en_US
5.1.4 就聆聽位計 (Dolby Atmos 為主既玩法)
中置0度
前置30度
後置110度
Overhead Speakers 就側視/後視都係45度
確實位置同高度如果未去到新樓現場度尺,可以試下問AI幫你大約計算下先,就你可以render 圖出黎望望效果接唔接受到。
效果圖就用免費裝修網去做出黎
https://www.homestyler.com/
近排都諗緊裝修房間再攪過套Surround,師兄有咩計劃心得都分享呀{:1_332:}
JayShiu@G 發表於 2026-5-12 19:47
想改善AV效果.. 用咗隔離post啲師兄講嗰隻A1 EVO cal 聲軟件未?
免費兼且明顯改善環繞效果.. 用過返唔到轉 ...
師兄你誤會咗,張圖用AI整,方便遲啲同裝修公司溝通,所以呢刻要確定擺位,方便睇點整法
