科水調教LG G5 OLED83
本帖最後由 Ken134547 於 2026-5-5 13:35 編輯我都用咗幾個月時間調教,用咗佢嘅内置ai 用佢嘅多種模式,出嚟嘅效果都係麻麻地,之後都係要搵專業人士調教,經呢位咸濕專業人士調教後,效果非常滿意 原來我之前怎樣調教都只係達到現在的20%左右,(在畫質呢方面)人眼同器材調教出來的效果分別很大,雖然調教收費係有點昂貴,但出來的效果確實令我非常驚喜,原來可以去到咁出色嘅畫面,無論係睇netflix YouTube 或tvb 4K 杜比視界 hdr 不同嘅訊源 有不同嘅效果,高對比度準確嘅色域,人眼根本冇可能調教得出,老實講人眼只可以判斷 靚 或好靚或勁靚,除咗小部分的高人有咁嘅能力又不可一概而論, 本人只是分享個人感覺 請不要問我幾錢{:1_338:}
??清醒? 知道背後原理比買幾條名貴線的效益高出N倍,智商稅係俾富豪級享用的! 睇二佰幾個鐘又要校一次? 本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-5-5 19:52 編輯
tam_kk 發表於 2026-5-5 16:42
睇二佰幾個鐘又要校一次?
打開深層設定並將所有參數記錄下來(尤其RGB數值),若干日子後如發現panel的發光體開始有偏色情況,可自行手動微調。
*白平衡為主要核心*
優質線材是基於電源品質來發揮效用,沒有優質電源,名貴線材根本沒用! 請問 ching 收費是多少?{:1_344:} bbocram 發表於 2026-5-5 17:37
請問 ching 收費是多少?
畫面隔住個mon都覺得好靚~我都想知幾錢 {:6_128:} 本帖最後由 allen89 於 2026-5-5 21:48 編輯
LG發揮好,真係睇得好有投入感,自己仍是老派習慣用手調,條條大道通羅馬,玩得開心過癮便可 ,相片player是apple tv 夾了本地LPS訂制牛 itune movie 及 youtude 。阿凡達3仍會入碟比較。
77 oled Z3 本帖最後由 allen89 於 2026-5-5 21:28 編輯
手機拍攝 LG z3 JayShiu@G 發表於 2026-5-5 18:27
畫面隔住個mon都覺得好靚~我都想知幾錢
師兄 唔好意思 上面已講不會公開價錢 ? 價錢唔講得不如講點搵間公司
頁:
[1]
2
