Ken134547 發表於 2026-5-5 11:44

科水調教LG G5 OLED83

本帖最後由 Ken134547 於 2026-5-5 13:35 編輯

我都用咗幾個月時間調教,用咗佢嘅内置ai 用佢嘅多種模式,出嚟嘅效果都係麻麻地,之後都係要搵專業人士調教,經呢位咸濕專業人士調教後,效果非常滿意 原來我之前怎樣調教都只係達到現在的20%左右,(在畫質呢方面)人眼同器材調教出來的效果分別很大,雖然調教收費係有點昂貴,但出來的效果確實令我非常驚喜,原來可以去到咁出色嘅畫面,無論係睇netflix YouTube 或tvb 4K 杜比視界 hdr 不同嘅訊源 有不同嘅效果,高對比度準確嘅色域,人眼根本冇可能調教得出,老實講人眼只可以判斷 靚 或好靚或勁靚,除咗小部分的高人有咁嘅能力又不可一概而論, 本人只是分享個人感覺 請不要問我幾錢{:1_338:}



HermanChan@G 發表於 2026-5-5 12:19

??清醒? 知道背後原理比買幾條名貴線的效益高出N倍,智商稅係俾富豪級享用的!

tam_kk 發表於 2026-5-5 16:42

睇二佰幾個鐘又要校一次?

HermanChan@G 發表於 2026-5-5 17:10

本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-5-5 19:52 編輯

tam_kk 發表於 2026-5-5 16:42
睇二佰幾個鐘又要校一次?

打開深層設定並將所有參數記錄下來(尤其RGB數值),若干日子後如發現panel的發光體開始有偏色情況,可自行手動微調。

*白平衡為主要核心*

優質線材是基於電源品質來發揮效用,沒有優質電源,名貴線材根本沒用!

bbocram 發表於 2026-5-5 17:37

請問 ching 收費是多少?{:1_344:}

JayShiu@G 發表於 2026-5-5 18:27

bbocram 發表於 2026-5-5 17:37
請問 ching 收費是多少?

畫面隔住個mon都覺得好靚~我都想知幾錢 {:6_128:}

allen89 發表於 2026-5-5 19:22

本帖最後由 allen89 於 2026-5-5 21:48 編輯

LG發揮好,真係睇得好有投入感,自己仍是老派習慣用手調,條條大道通羅馬,玩得開心過癮便可 ,相片player是apple tv 夾了本地LPS訂制牛 itune movie 及 youtude 。阿凡達3仍會入碟比較。

77 oled Z3

allen89 發表於 2026-5-5 20:51

本帖最後由 allen89 於 2026-5-5 21:28 編輯

手機拍攝 LG z3

Ken134547 發表於 2026-5-5 21:52

JayShiu@G 發表於 2026-5-5 18:27
畫面隔住個mon都覺得好靚~我都想知幾錢

師兄 唔好意思 上面已講不會公開價錢 ?

Ricky1703 發表於 2026-5-6 08:35

價錢唔講得不如講點搵間公司
頁: [1] 2
查看完整版本: 科水調教LG G5 OLED83

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。