Ken134547 發表於 2026-5-5 21:52
師兄 唔好意思 上面已講不會公開價錢 ?
師兄明白沒問題, 純粹好奇~
其實幾錢事少, 自己負擔到又玩得開心最重要, 音響嘢豐儉由人~
Anyway, 謝謝分享及比機會我哋見識一下呢種玩法~{:6_127:} Ricky1703 發表於 2026-5-6 08:35
價錢唔講得不如講點搵間公司
佢咪話係咸濕專業人士調教 Law (色魔) 請問你相片中的畫面用G5 邊個 Picture Mode? Standard? Cinema? Filmmaker? Game Optimizer? .... 本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-5-6 09:51 編輯
allen89 發表於 2026-5-5 19:22
LG發揮好,真係睇得好有投入感,自己仍是老派習慣用手調,條條大道通羅馬,玩得開心過癮便可 ,相片playe ...
超認同~ 影音野真係豐儉由人各施各法條條大道通羅馬~ 唔使扮高深,唔使玩單打抹黑人地玩法~ 呢啲先係真高手~~{:6_142:}
PS : ATV 玩 LPS~ 識玩~?
同埋你啲相都好靚~ 今朝睇直播聽大王講,hugo哥哥遲下好似分享LG TV setting,係付費會員專享{:6_196:}
https://www.youtube.com/watch?v=pRbUKBPAKno 本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-5-6 10:22 編輯
marco 發表於 2026-5-6 09:54
今朝睇直播聽大王講,hugo哥哥遲下好似分享LG TV setting,係付費會員專享
...
咁又幾正喎~ TV setting 都真係幾大影響, 我而家Sony TV都係靠睇下YouTube & AI 自己亂撞.. 畫面時好時壞…{:6_123:} 本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-5-6 14:41 編輯
本人也是一名色魔,亦有白平衡色彩校正儀. 廿年前已幫玩protector 嘅志同道合免費set嘢。?
電視機的AI功能主要針對調整色彩飽和度、對比度和亮度。對低幀率訊源進行補幀,讓動作看起來更流暢,將非 4K 的內容(如舊戲或 YouTube 影片)進行數位銳化,模擬 4K 效果。
倘若訊源是4K,開啟 AI 有時會顯得色彩「過假」或銳化過度,產生人為的白邊,反而破壞了藍光機、UHD或Apple TV營造出的電影質感 (Film-like),這叫肥皂劇效應。
啟動AI畫質某程度上會失去original source本身的正宗味道。
不要以為AI畫質功能必定是好嘢,此功能只會對於低線數訊源產生正面效果,本人不開啓此功能,所有輸入的格式皆設定為Dolby vision,電影質感及color tone必定是最接近電影院的,溫馨share
MM622 發表於 2026-5-6 09:48
請問你相片中的畫面用G5 邊個 Picture Mode? Standard? Cinema? Filmmaker? Game Optimizer? .... ...
影畀你睇 本帖最後由 Ep-71 於 2026-5-6 16:46 編輯
JayShiu@G 發表於 2026-5-6 09:49
超認同~ 影音野真係豐儉由人各施各法條條大道通羅馬~ 唔使扮高深,唔使玩單打抹黑人地玩法~ 呢啲先係真高 ...
agree with u.... {:6_142:}
我都系 ATV + LPS{:6_143:}
頁:
1
[2]
