MM622 發表於 2026-4-30 16:27

LG G5 畫質設定建議

小弟應該快入手G5, 各位 LG G5 用家,請問你地部G5 用緊邊個picture mode 睇片同Netflix 劇? Standard, cinema, sports, game optimizer, Vivid, filmmaker…,,

雖然Youtube 有唔少G5 畫質設定教學,但亦想睇下各位有冇建議或有片可以分享, 例如用乜嘢picture mode, brightness, contrast, color 點set,…..THX

PS: 我之前在某舖見到G5 用filmmaker mode 畫面灰灰暗暗,完全唔鮮艷亦唔自然或柔和,聽講佢係製作電影嘅人用,原汁原味,不過個人覺得畫汁冇吸引力. 有冇人用緊 filmmaker mode?

LeoChin@FB 發表於 2026-4-30 16:41

唔好理咩mode, 啱自己對眼睇嘅、就係啱mode

paris 發表於 2026-4-30 17:21

咩野模式都唔及自己對眼同對畫質要求,所以我係用個人化影像模式!
你去影像模式選擇個人化影像,跟住AI 會順你要求一步步咁設定你喜好嘅模式.






Versa 發表於 2026-5-1 21:11

我用filmmaker mode睇戲,所有優化/省電功能全關,只跟據環境調莭OLED面板亮度,睇得順眼舒服唔覺有問題。
有人鐘意光,有人鐘意暗,有人鐘意味精,有人鐘意自然,電視係自己既,自己睇得舒服就得。

marco 發表於 2026-5-4 09:47

早晨{:6_189:}

想請教一下有無師兄用緊zidoo加G5
有無方法係一開電視,吾會自動彈去個HDMI 4位置{:6_136:}
之前試過會自動著埋部zidoo,玩左一輪個Simplink (HDMI-CEC)終於吾會連動,吾知係邊設定{:6_136:}
想一開機就係睇電視臺{:6_128:}
網上見到有個咩 auto device detection?

Thanks.

LeoChin@FB 發表於 2026-5-4 11:17

marco 發表於 2026-5-4 09:47
早晨

想請教一下有無師兄用緊zidoo加G5


以Sony計,熄機前、撳咗去電視台,再著機就會係電視台

MM622 發表於 2026-5-4 12:11

有關 LG G5 自動消印功能:

請問是否用 自動消印功能 (OLED Care Setting), 必須要弁 Energy Saving 功能? 但好多 Youtuber講解G5 畫質設定, 佢地會熄左Energy Saving, 因為開左Energy Saving畫面會灰D暗D,
咁仲點做自動消印功能? 你地有開 Energy Saving 功能嗎?

片中1:50
https://www.youtube.com/watch?v=VLobY558dzQ&t=27s

marco 發表於 2026-5-4 12:15

仲有個setting 我都唔係好理解,叫減少藍光,開咗有啲功能會無得set{:1_332:}

LeoChin@FB 發表於 2026-5-4 12:17

MM622 發表於 2026-5-4 12:11
有關 LG G5 自動消印功能:

請問是否用 自動消印功能 (OLED Care Setting), 必須要弁 Energy Saving 功能?...

自行開個screen saver唔會好啲咩!?

so0072002 發表於 2026-5-4 12:22

https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/g5-oled/settings
頁: [1] 2 3
查看完整版本: LG G5 畫質設定建議

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。